ponedeljek, 14. januar 2019

Gemini Junior - osnovni podatki in primerjava s Sizzix rezalnimi napravami

Lep ponedeljkov pozdrav. Tokrat teden začenjam z malo drugačno objavo, saj vam ne bom predstavila nove voščilnice, ampak napravo, ki se ji reče Gemini Junior. 


Gemini Junior je električna naprava s katero s pomočjo šablon izrezujete ali embosirate. Jaz sem se je zelo veselila predvsem zaradi tega, ker mi v bodoče ne bo potrebno več toliko vrteti ročke na Sizzixu in predvsem, da mi bo z lahkoto izrezalo tudi bolj delikatne šablone.

To ne pomeni, da bom Sizzixa dala v pokoj, saj mi bo še vedno prišel zelo prav. Skratka, tukaj je prvi video v katerem vam razložim:
- kaj sploh Gemini Junior je in osnovni podatki o njem
- kaj vse dobite, ko kupite tovrstno napravo
- kakšna je razlika med Gemini, Gemini Junior in Gemini Go
- primerjava s Sizzixovimi rezalnimi napravami

Vse skupaj sem pripravila 3 videe: prvi vam podaja torej osnovne podatke in primerjave, drugi govori o rezanju s šablonami, tretji pa o embosiranju. Namenoma sem naredila takšno razdelitev, saj boste tako lažje našle potrebne informacije tudi kdaj kasneje. Se pravi, če vas bo kdaj kasneje zanimala samo nekaj  v zvezi z rezanjem, si pogledate samo tovrstni video. 

Tukaj pa je torej na voljo 1.del o osnovah s primerjavami. 



Same naprave pa so vam na voljo v Rayher trgovini.

Naslednji video vam predstavim že v sredo. 
Dobro začnite novi delovni teden.

2 komentarja:

Keti's Projects pravi ...

Luštna zadeva. Sem jo videla pri tujih ustvarjalkah in me prav zanima tvoja ocena. Hvala, ker deliš z nami svojo izkušnjo.

oldpunca pravi ...

Tehnologija prodira tudi v ustvarjanje. :-) Hvala za predstavitev.