sreda, 23. januar 2019

Jesenska v zasneženem dnevu in izžrebanka Ko me inspirira izziva

V tem zasneženem dnevu mogoče res ne paše najbolj jesenska voščilnica, ampak glede na to, da že od novembra čaka na svojih 5 minut, jo vseeno objavim :) Malo sem se poigravala z vodenimi barvicami in padajočim listjem.


Vedno rada ustvarjam v jesenskih barvah in s tovrstnimi motivi in prav uživala sem ob barvanju in lepljenju vseh teh drobnih listov. Prav tako sem veselo packala po ozadju, na katerga sem odtisnila tudi štampiljko pisave. Končni izdelek je potreboval še primeren napis in za osnovo sem tokrat izbrala eko karton.


Preden se za danes poslovim, naj se vam iz srca zahvalim za vse krasne zimske venčke in za to, da tako rade ustvarjate z nama. Žrebanje sem, kot ponavad, prepustila računalniku in ta je izbral številko 5:


Pod njo se skriva Vesna M.
Iskrene čestitke in prosim javi se na mail Tini, da se dogovorita glede bona v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.

9 komentarjev:

Goga pravi ...

Kakšna lepa jesenska voščilnica, prav paše v današnji zasnežen dan.
Lp Goga

oldpunca pravi ...

O, kako lepa je jesen pri tebi! Hvala, da si nam pokazala to lepotičko. Ozadje z besedilom je čudovito, barve pa tako tople, da je veselje.
Čestitke Vesni za srečo pri žrebu!

Ne-Ja pravi ...

Tale voščilnica je pa tako čudovita, da sem pozabila zapreti usta... En velik poklon in čestitke izžrebanki :)!

Hali pravi ...

uuauu čudovita! Ozadje fenomenalen in napis lepo zaokroži vse...

Zvonka pravi ...

Nič hudega, če je jesenska, je pa zato prekrasna.

Helena pravi ...

Prav je, da je tako lepa voščilnica dobila svojih pet minut. Fantastično ozadje in te barve, ki kar žarijo ...
Čestitam Vesni za žreb.

AndrejaM pravi ...

Čudovita jesenska voščilnica. občudujem barve, postavitev.....

Janja pravi ...

Kako je lepa. Krasno ozadje in postavitev. Lp

ana pravi ...

Zelo mi je všeč ta voščilnica! Čudovite barve so, ozadje je zelo dobro narejeno in rob odlično paše zraven. Piko na i dajo pisava, listki in napis (ki je super). Se mi zdi, da se vidi, da si uživala med izdelavo :) Lp