torek, 19. marec 2019

Izžrebanka Ko me inspirira #70

Drage moje, hvala za čudovitih 30 izdelkov, ki ste jih pričarale. Verjetno ste opazile, da je tokratna prijava bila malo drugačna. Prvič sem namreč uporabila novi Inlinkz in na samem blogu je viden samo link, ne pa tudi prijavljeni izdelki. Ti so vidni šele, ko se klikne na sam link "Inlinkz Link Party". Upam, da vas to ni preveč zmedlo. Sem pa na tej sliki združila vse vaše prijave:


Pa dajmo pogledat, kdo je srečna izžrebanka in bo prejela bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.


To je pod številko 22 TINA Z.
Čestitke!

Prosim, javi se Tini, da se dogovorita okoli predaje nagrade :)

To je za danes z moje strani vse. Vzela sem si namreč malo ustvarjalnih počitnic in se po službi predajam bolj lenarjenju in kvačkanju. Se pa kmalu vrnem s kakšnim novim izdelkom. 

Lep začetek tedna!

9 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Tini....res je lep "venček" vseh voščilnic.

Ne-Ja pravi ...

Čestitke Tini! Super nabor voščilnic :).

Helena pravi ...

Čestitke Tini.
Ja, mene je zmedlo, da sem se kar nate obrnila, kaj je narobe :)
Lepa četica voščilnic na vajin izziv.

oldpunca pravi ...

Čestitke Tini! Sem se že tako navadila, da je vsakič nekaj novega in drugačnega pri prijavljanju na izzive, da me več nič ne čudi. :-)) Hvala, da si tako lepo združila vse izdelke v sliko. Čudovit pogled. Uživaj v lenarjenju. Tudi za to si treba znati vzeti čas. :-)

Zvonka pravi ...

Kako lepo jih je videti na kupu. Čestitke Tini.

moi pravi ...

Tokrat se mi žal ni izšlo, pa upam, da bo naslednji izziv bolje. Sicer pa je izkupiček prav čeden. Čestitke Tini.

Tina Z. pravi ...

ooo, vesela kot radio :)))
hvala vama za krasen izziv, ko pa takole pogledam ta kupček, pa tudi vsem hvala za inspiracijo, res je čudovita galerija tole.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čestitke Tini!!!
Čudovite izdelke ste ustvarile!

iris-irena pravi ...

ČESTITAM!