četrtek, 11. april 2019

Pomladno okrašena jajčka


Glede na to, da se bliža Velika noč, verjetno ne bo odveč današnja ideja, ki lahko popestri vašo jedilno mizo ali pa služi kot dekor.


Za zečetek sem si pripravila navadne bele papirnate serviete, jajca iz stiroporja (velikosti 8 in 10 cm), navadno lepilo (na primer Mekol) in pa gobico za razmaz lepila. Lahko uporabite tudi kakšen stari čopič ali gobico za pranje posode, ki jo razrežete na manjše kose. Jajca sem tako oblekla v serviete in vse skupaj dobro premazala z lepilom. Pustila sem kar čez noč, da se je dobro posušilo. Namesto serviete lahko uporabite tudi gazo ali časopisni papir. Pri slednjem morate vedeti edino to, da bo tekst na koncu še vedno rahlo viden, kljub temu, da boste jajca pobarvali. 


Drugi dan sem vsa jajca najprej prebarvala z Gesso. V mojem primeru je bel in z njim pripravimo površino bodisi za slikanje ali za podobne projekte kot sem se ga lotila jaz. Zaradi papirja, lepila in gessa dobijo jajca takšno krasno strukturo:


Ko se je Gesso posušil, sem pobarvala jajca še z Vallejo spreji. Pri tem sem uporabila staro škatlo v katero sem postavila jajce in po njem razpršila barvo ter pustila, da se posuši. Po potrebi sem barvo tudi razmazala s čopičem.


Medtem ko se je to sušilo, sem si iz akvarelnega papirja izrezala kar nekaj zelenja in cvetja in ga pobarvala z Vallejo akvarelno tekočo barvo. Tako kot spreji, so mi zelo ljube tudi tekoče barve, saj ne potrebujem nič vode. Samo čopič in že začnem z barvanjem. Za te največje liste nisem uporabila nobene šablone, ampak sem jih izrezala kar s škarjami in na sredini naredila pregib. Vse sem pobarvala na obeh straneh, sicer bi se hrbtni beli deli kasneje videli na končnem izdelku.


Ko sem imela vse pripravljeno, mi je preostal najljubši del - okraševanje jajc. Lepila sem večinoma z lepilno pištolo saj takoj zalepi papir na podlago. Če si ne želite opeči prstov, vam priporočam stojalo in pa te dodatke k lepilni pištoli.


Tako izgleda vse skupaj na koncu in kot že rečeno, lahko s takšnimi pomladnimi jajčkami okrasite praznično mizo... 


...ali pa jih uporabite kot okrasitev.


Pa veliko veselja pri ustvarjanju!

Objavo si lahko pogledate tudi na Beadsi blogu.


9 komentarjev:

Goga pravi ...

Nobl jajčka. Hvala za navodila.
Lp.
Lepo praznujte❤

Zvonka pravi ...

Hvala za prikaz izdelave, lepa dekoracija je nastala pri tebi.

Valerija pravi ...

Čudovito si okrasila jajčka. Super velikonočna dekoracija. Hvala za prikaz in navodila.
Lp

Ne-Ja pravi ...

WAW idej aje svetovna in tile jajčki bodo prav lepo popestrili velikonočni pogrinjek :). Hvala za navodila :):

helena pravi ...

Dekoracija kot se šika, navodila pa tudi.

oldpunca pravi ...

Čudovito praznično dekoracijo si izdelala. Hvala za navodila.

iris-irena pravi ...

Čudovito in hvala za prezentacijo, kako to narediti!
lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepa dekoracija. Hvala za idejo in navodila.
Želim ti lep velikonočni ponedeljek.

Micheal Alexander pravi ...

Your website is very beautiful or Articles. I love it thank you for sharing for everyone. Pištola za peskanje