torek, 30. april 2019

Svizec ali voluhar?

Nikakor mi letos ne gredo objave od rok. Tudi ustvarjam precej manj, ampak očitno je to zame obdobje (že kar dolgo obdobje), ko si moram vzeti nekaj počitka tudi od teh stvari. Zadnje čase sicer znova več barvam z barvicami in ko se bo objava pripravljena napisat, vam pokažem tudi to :) Danes pa je tukaj voščilnica za mojega mlajšega nečaka, ki izgleda tako:


Narejena je po navodilih Jennifer McGuire in zanjo me je navdušila tudi Martina s tem svojim izdelkom. Kot osrednji motiv sem vzela kup zemlje....


... iza katere se prikaže svizec ali če hočete voluhar, ko se povleče za trak :)


Voščilnica je velikosti A5 in je bila zabavna tako za izdelavo kot za ogled :)

Želim vam lepe praznike in napolnite se s svežo energijo ter ne dopustite, da vam vreme pokvari proste dni. 

5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Pride obdobje, ko je zatišje, ko človek nekaj ustvarja, a zase-za sebi drage.
A pride tudi dan, ko se usede za računalnik in kaj objavi-ta tvoja današnja za nečaka je čudovita.
Imej lep dan
Tamara

Helena pravi ...

Prisrčna interaktivna voščilnica. Super teta si, da tako pocartaš svojega nečaka.
Včasih paše odklop. Pa še pomladna utrujenost je tu :)

*Urška* pravi ...

Navihano simpatično voščilnico si naredila za svojega nečaka.Verjamem,da je bil čisto navdušen nad njo.
Vsak rabi kdaj pa kdaj odklop in zakaj si ga ne bi vzela tudi ti.

moi pravi ...

O, je luškana. Sem vesela, da je tudi tebe prevzela ta tehnika.

Valerija pravi ...

Fantastična voščilnica. Karkoli že je ta živalca, prikupna je in všeč mi je, da se skrije in spet pokuka na plano.