ponedeljek, 20. maj 2019

Dve preprosti z novitetami Najlepšega para in izžrebanka izziva

Danes prihajajo v trgovino Najlepšega para spomladanske novosti in verjamem, da boste nad njimi navdušene tako kot jaz. Kadar se spoznavam z novimi izdelki, rada začnem na preprost način in izdelam tisto, na kar me šablone in štampiljke najprej asociirajo. In tako sta nastali 2 voščilnici. Prva je izdelana samo iz novosti, medtem ko je druga kombinacija z nekaterimi prejšnjimi izdelki:





Mini kuverta kar sama kliče po izdelavi in šivi ter ozaljšan rob kuverte, ji dajo še poseben čar. Jaz sem se odločila, da jo pustim kar odprto in vanj dodam sporočilo, sestavljeno iz novih napisov. Sam "list papirja" sem postarinila, za nekaj barve pa sem dodala še malo zelenja, ki sem si ga izposodila pri Planikah :). Za ozadje sem uporabila novi pravokotnik z robom, ki spominja na znamko in ga nekoliko pobarvala z tumbled glass distress oxide inkom.



To slednje sem storila tudi na drugi voščilnici, kjer pa sem uporabila manjši novi pravokotnik in privzdignila "okvir". Srcu iz starejšega seta šablon sem dodala krila in embosirala napis, ki je pravzaprav eden izmed napisov za ozadje. Srce sem še privzdignila z izrezom iz rdečem moos pene.



Vabim vas, da pogledate še ostale novosti in verjamem, da vas bo poleg kuverte, pravokotnikov, napisov, navdušila tudi sivka. Jaz komaj čakam, da jo uporabim tudi sama.

Preden pa se poslovim, pa bi se vam iz srca rada zahvalila za vse prijavljene izdelke na Ko me inspirira izziv. Tukaj so vaši krasni izdelki:



Tokratna izžrebanka, ki prejme bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para pa je po številko 4: 

Moi



Čestitke in veselo zapravljanje :)

9 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čestitke Moi! To pa je tajming! :-) Veselo zapravljaj.
Vladka hvala za prvo predstavitev novosti. Čudoviti voščilnici si izdelala.

Helena pravi ...

Čestitke Martini za žreb. Zdaj, ko so novosti, ne bo težav, kaj bi imela :)
Iii, Vladka pa je že preizkusila novosti. Navdušena sem še in še. Krasna predstavitev in enkratni voščilnici.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Martini....Med takimi novitetami ni problem pri nakupu....Krasno si uporabila te novosti ....tud jaz bom jutri za vogalom nestrpno čakala na poštarja:-))...

Moje drobtinice23 pravi ...

Čestitke Martini.
Tudi sama sem navdušena nad Tininimi novostmi. Ti, si jih fantastično uporabila, čudoviti voščilnici. Komaj čakam, da pridejo šablone še do mene :)))

moi pravi ...

Hvala vsem, res bo pasala tale nagrada, ko pa je spet toliko lepih novosti. Krasno si se igračkala z njimi. Komaj čakam, da ju3 prispejo tudi do mene.

Majda pravi ...

Čestitke Martina!!! Uživaj v novih igračkah, Majda

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si uporabila in predstavila Tinine novosti. Martina je imela pa res srečo - čestitke ;)!

Valerija pravi ...

Čudoviti sta. Ti vedno znova navdušiš!
Čestitke Martini.

Nataša pravi ...

Vladka, čudoviti voščilnici si izdelala in lepo predstavila novosti.

Čestitke Martini za žreb.