torek, 7. maj 2019

Na ograjo prislonjeno kolo

Rada imam vožnjo s kolesom in veter v laseh. In med tem ko sem kolo prislonila na ograjo, sem se sprehodila po travniku in nabrala nekaj cvetja, da ga dam kasneje v vazo. Ko sem se vrnila, sem opazila, da mi je nekdo na zadnji del kolesa privezal balon v obliki srca. Z nasmehom sem se odpeljala domov.


In če vas zanima kako je zgodba nastala, potem se moramo preseliti v mojo ustvarjalnico. Najprej sem iz akvarelnega papirja izrezala vse potrebne motive: kolo, ograjo, zelenje, balone in nekaj drobnih cvetov. Kolo in kasneje tudi ograjo sem izrezala večkrat. Kasneje sem namreč prilepila plasti eno na drugo, da sem pridobila nekaj dimenzije.


V drugi fazi sem vse izreze pobarvala z akvarelnimi barvami.


Samo ograjo sem s pomočjo gobice za pomivanje posode (le-to si razrežem na manjše kose) potapkala z belo tempero. Na levi vidite pobarvano in na desni nepobarvano. Deifinitivno ima prva lepši in bolj zanimiv izgled in predvsem nekaj strukture.


Potrebovala še se nežno ozadje. Le-tega sem izdelala tako, da sem z večjim čopičem nanesla na akvarelni papir nekaj vode in nato nežno prebarvala zgornji del z modrim distress inkom ter spodnjega z zelo razredčeno zeleno akvarelno barvo.


Vse skupaj sem sestavila in zalepila. Tukaj vidite kako izgledata kolo in ograja, ki imata zlepljene 3 izreze. Če bi pustila samo en sloj, bi končni izdelek deloval veliko bolj plosko.


Preostalo mi je samo še, da vse skupaj zalepim skupaj. Odločila sem se, da končni izdelek dam v okvir, ki ga imam že dolgo doma. 


Z današnjo objavo bi vas rada spodbudila k večim stvarem. In sicer v prvi vrsti k temu, da si izdelate sami nekaj za dom. Naslednje, k čemur bi vas rada spodbudila je to, da tu in tam pregledate šablone in štampiljke, ki jih imate doma. Sčasoma namreč izgubimo pregled ali pozabimo, kaj vse imamo. Iz izkušenj vam namreč lahko povem, da takšen pregled spodbudi nove ideje in vam da zamisli za različne kombinacije šablon. Tako sem sama danes skombinirala 4 šablone, ki v osnovi nimajo nobene povezave med seboj: božično šablono (ograja z božičnim venčkom), šablono kolesa, vejic in balone. In nenazadnje: če vam nekje leži neuporabljen okvir za fotografijo, ga končno obesite na steno in vanj dodajte nekaj svojega.


Bodite ustvarjalni in domiselni! 
Najdete pa današnjo objavo tudi na Beadsi blogu

13 komentarjev:

moi pravi ...

Krasna zgodbica in res lep okras za dom. Imaš prav, vse premalokrat naredimo kaj za okrasitev doma. Sama sicer dam nekatere voščilnice na razstavo, je pa tak ovir še lepši prostor za ročno izdelane mojstrovine.

Valerija pravi ...

Kako čudovita mojstrovina. Tolikokrat sem že pogledala ta izdelek in vedno znova odkrijem kak nov detajl...recimo ptička na sedežu kolesa je po moje šele pred kratkim priletela :)
Prelep izdelek, super spremna zgodba in nasveti, ki bi jih bilo treba poslušati...
Lp

*Urška* pravi ...

Simpatična zgodba,ki človeku ogreje srce.Da o tvoji papirnati mojstrovini sploh ne govorim....fantastično!!!

Klara pravi ...

Ooo čudovita slika! Super dekoracija...

oldpunca pravi ...

Hvala za lušno zgodbico, prelep izdelek in koristne nasvete. Krasno si pobarvala vse elemente. Super zgleda tvoj način dodajanja dimenzije. :-)

Janja pravi ...

Krasno si združila izreze. Zelo mi je všeč. Lp

Ne-Ja pravi ...

Svetovna zgodba in še lepši okras doma. Tebi vedno uspe narediti tipi-topi izdelek brez odvečne "dekoracije" :).

Hali pravi ...

Res je, sčasoma pozabimo na kakšne starejše šablone/štampiljke in ko nastane potem tako čudovit izdelek, je res škoda, da bi samevale v mapici. Čudovito!

Helena pravi ...

Prekrasno sliko si pospremila s prikupno zgodbo. Lepo si združila vse izreze in napravila DIY dekoracijo za na steno. Verjetno pa se ne spomniš, kje si kupila ta luštn okvir? :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovito si ustvarjala. Zelo dobro si sestavila več šablon v to čudovito sliko. Všeč mi je zamisel z okvirjev.
Včasih se res porodilo nove ideje ob pogledu na šablone, ki jih imamo že kar nekaj časa doma.
Hvala, da delaš svoje ideje z nami.

Vladuška pravi ...

Hvala, dekleta. Helena, ta okvir sem kupila skupaj s tistim, v katerega sem dala gnezdo par objav nazaj. Kupila pa sem jih pred leti nekje v Avstriji.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole si pa tako lepo napisala..."sčasoma izgubimo pregled nad vsem, kar imamo doma!!!!"...kako resnično...Izdelek pa je čudovit in res prava "slikca"...

Biljana pravi ...

Danes sem si vzela malo več časa,da si ogledam objave za nazaj in si malo nahranim oči in dušo. Vse pri tebi je tako lepo, čisto, brezčasno.... Največ časa pa sem se zadržala ob tem kolesu, ki mi je priklicalo nasmeh na obraz, oh, kako je kjut.