ponedeljek, 3. junij 2019

Ko me inspirira #73 - akvarelno ozadje

Verjamem, da bo nad tokratnim izzivom marsikatera od vas navdušena, saj vem, da rade mešate barve in ustvarjate zanimiva ozadja. 


Tema se namreč glasi: 
AKVARELNO OZADJE

Tina je navdih našla pri LuCreative, ki je na svoji voščilnici krasno prepletla mešanico barv na ozadju z barvo samih cvetov.


Za izdelavo ozadja sem uporabila akvarelne markerje in sicer zelene in roza odtenke, ki sem jih nanesla na akvarelni blok, zmešala z malo vode in nato s čopičem nanesla na akvarelni papir. Iz slednjega sem nato izrezala oval z valovitim robom. Isti oval sem izrezala tudi oz paus papirja (uporabila sem notranji oval, brez valovitega roba), na katerega sem odtisnila lavando. Pri tem sem štampiljke namazala z istimi odtenki akvarelnih markerjev in jih nato odštempljala. Sicer sem s paus papirjem prekrila večino ozadja, vendar sem ga želela ohraniti nežnega. Le tu in tam sili kakšna packa na sam valoviti rob. Je kar težko ujeti pravo barvo na fotografiji. Se mi zdi, da se na tej lepše vidi, da je za paus papirjem ozadje iz nežne zelene in roza barve. Kartonček v ozadju sem poštempljala s štampiljko in antique linen distress inkon ter mu nacefrala rob. Vse, razen napisa je izdelano s pomočjo pripomočkov Najlepšega para. Sam napis pa je iz seta štampiljk, ki ga imam že vrsto let in sem ga embosirala z zlatim prahom. 


Na izziv se lahko prijavite do 17.6.2019 na Tininem blogu.

Zdaj pa le veselo zagrabite akvarelne barve, barvice, markerje, distress inke ali pač medij, ki se meša z vodo in z njim ustvarite kakšno krasno ozadje. In tako kot smo vajene, bo ena izmed vas, ki se boste prijavile na izziv, na koncu prejela bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.



Želim vam čudovit začetek tedna in vas vabim, da si skupaj pogledamo kaj je tokrat ustvarila Tina.

8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Čudovito nežno ozadje in krasna voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

Vladka, še ena tvoja nežna, romatnična in zelo elegantna voščilnica :).

Tina pravi ...

Vladka, kako lepo in nežno si tole pričarala. Ozadje je čisto pravljični in sivke tako lepo odtinjene nanj...

Danica pravi ...

Sama nežnost in eleganca sijeta iz tvoje voščilnice. Všeč mi je odtis sivke, deluje kot bi lebdela v zraku.

Helena pravi ...

Nežna, da kar poboža dušo.

oldpunca pravi ...

Čisto si me raznežila s tole lepotičko. Krasna je. :-)

Renata pravi ...

Krasna, tako nežna.

Brylee pravi ...

Nice article as well as whole site.Thanks.