sreda, 14. avgust 2019

Poročni avto


Poletje je čas porok, zato bo morda ena ideja za poročno čestitko prišla prav. S pomočjo CottageCutz šablone sem izrezala poročni avto iz belega foto kartona in ga ob robovih malo posenčila s sivim distress inkom. Dele avtomobila pa sem pobarvala kar s sivim in rdečim markerjem. Za steno okna sem nalepila paus papir. Pripravila sem si tudi belo pentljo.



Nato sem s pomočjo sizzix šablone vtisnila kroge, da vse skupaj deluje kot kamnita cesta. Za to sem uporabila embossing plošče od Sizzixa, ki sem jih uporabila skupaj s Sizzix rezalno napravo. Poleg tega sem zgornji del papirja posenčila z modrim distress inkom.



Za avto sem kar s pomočjo tiskalnika in računalnika natisnila "JUST MARRIED".  Nato mi je preostalo samo še, da vse skupaj zalepim in dodam še nekaj src za malo romantike :)



Želim vam čudovit dan!

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepa voščilnica za mladoporočenca. Fajn si se znašla s cesto. Tudi tebi lep teden.

Ne-Ja pravi ...

Kako svetovno si se znašla s cesto, pa tudi pavz papri v oknu je zelo uporabna ideja :). Čudovita poročna voščilnica je nastala:).

Renata pravi ...

Čudovita. Tako nežna a vrhunsko izdelana z vsemi detajli in barvami. Ideja z pausom je fenomenalna.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepo, ta avtek me vedno znova navduši pa se ga kar ne morem lotiti:)
Ti ga vedno super uporabiš. Tudi z drugimi šablonami si si zelo na ti :)
Lp

Goga pravi ...

Lepa je tale avtek, in tako lepo si se znašla z cesto po katere pelje mladoporočenca.
Lp Goga

AndrejaM pravi ...

krasna je, pri tebi vedno znova občudujem, kako ti uspe ohraniti toliko belega prostora!