sreda, 15. januar 2020

Jelen z darili za rojstni dan

Po novem letu je glava še polna prazničnih ustvarjalnih idej in da počasi obrnemo tok razmišljanja, je dobro uporabiti kakšno praznično šablono za rojstnodnevno voščilnico. Vsaj tako sem se sama lotila ponovoletnega ustvarjanja.


Izdelava je precej preprosta. Izrezala sem si jelena (3x) z darili in vse dele pobarvala z distress inki in s pomočjo aplikatorja za nanašnje barve. Jelene sem nalepila enega na drugega. Na vrhu pobarvanega.


Pripravila sem si osnovo voščilnice iz belega foto kartona ter dodaten pravokotnik, izrezan iz scrapbook papirja. Dodatno sem ga obdelala z belo tempero in gobico. Tempero sem si nanesla na delovno površino in blazinico nežno pomočila v barvo. Nato sem previdno vlekla po modri površini in na koncu tu in tam kar pritisnila gobico ob površino. Če imate kakšne manjše štampiljke snežink, lahko po površini odtisnite tudi te. 


3x sem si izrezala tudi besedi "happy birthday" in nalepila eno na drugo. Nato sem vse skupaj zalepila skupaj in tukaj se lepo vidi kakšno dimenzijo je moč doseči, če več izrezov zalepimo enega na drugega.


Želim vam prijeten dan!
Objavo pa boste našli tudi na Beadsi blogu, kjer najdete tudi vse potrebne materiale za izdelavo takšne voščilnice.

6 komentarjev:

Helena pravi ...

Res so šablone, v prvi vrsti sicer za božično-novoletne voščilnice, uporabne tudi za tiste slavljence, ki praznujejo v zimskih mesecih.
Lepo in bogato si obložila jelenčka. Verjetno tudi upa, da je kakšno darilo zanj.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Samo malo domišljije,(ustvarjalne svobode je po novem res veliko) pa lahko čisto vsak motiv obrnemo v novoletko ali pa obratno v kakšno drugo praznovanje....tule je sicer potrebna tudi kilometrina in ti jo nedvomno in brez dodatne debate tudi imaš.

Valerija pravi ...

Super ideja, da si praznične šablone uporabila za voščilnico za rojstni dan. Krasna je!

oldpunca pravi ...

Tale jelenček, namenjen prazničnim voščilnica, prav lepo nese darila na rojstnodnevno zabavo. :-) Samo malo domišljije je treba uporabiti in praznični motivi postanejo uporabni čez celo leto. :-) Tudi ozadje si super naredila. Videti scrapbook papir pri tebi je pa prava redkost. :-)

Majda pravi ...

Ponovno hvala za namig, kako praznične šablone uporabiti za drugačne priložnosti. Barve, ki si jih izbrala so ... čarobne.
Naj bo čarobna tvoja nedelja, Majda

Hali pravi ...

u super ideja, bi bi res škoda, da bi prikupnega jelena uporabila le enkrat na leto :-)