petek, 31. januar 2020

Rojstvo novosti Najlepšega para

Tina in njen Najlepši par nas je včeraj razveselila z veliko veselimi, zabavnimi in nadvse lušnimi novostmi. Poleg raznolikih motivov, ki jih lahko uporabljamo za različne priložnosti, me Tina vedno znova navduši s premišljenimi idejami, ki še olajšajo naše delo, kot so drobni motivi združeni v eni štampiljki in šabloni ter na primer vmesni del med dvema izrezoma body-ja, ki omogača, da lahko motiv hitro spremenimo v voščilnico ali mini album. In da sploh ne govorim o šablonah deklice in fantka, ki me spominjata na čase, ko smo oblačili ene in druge z izrezi iz revij. Se še spomnite? Vse predstavitvene videe najdete tukaj



In ker gre za novosti ali v prenesenem pomenu za "rojstvo novosti", naj bo to voščilnica prav za to priložnost :) Po dolgem času sem se namreč lotila no-line barvanja, se pravi, da odtisi nimajo robov. Takšen način barvanja mi je vedno izziv in je potrebna dodatna previdnost. So mi pa zelo všeč rezultati, ker izgleda kot slika iz slikanice. Jezi me edino to, ker enostavno ne morem ujet pravih barv na fotografiji in v resnici je ozadje bolj intenzivno modro in modrina se razprostira bolj široko okrog lune. Ampak je kar je. 





Vse skupaj sem izdelala takole:
  • najprej sem z zelo svetlim inkom na akvarelni papir odtisnila medvedka in še enega na maskirni papir
  • iz moos gume sem si izrezala luno in jo z malo dvostranskega lepila začasno prilepila na akrilni blok
  • medvedka sem zamaskirala in z zelo svetlim linkom čez odtisnila luno 
  • nežno sem odtisnila tudi drobne zvezde
  • motive sem nato pobarvala z barvicami
  • za konec pa sem z mešanico tumbled glass distress inka in vode pobarvala še ozadje in odtisnila besedo "čestitke"

Vsem želim čudovit in ustvarjalen vikend. 
Jaz komaj čakam, da preizkusim še kakšno Tinino novost. 


11 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Ja, res, Tina vedno vse tako dobro premisli, da se vse ujema med sabo, to mi je všeč že od nekdaj.
Tale medvedek pa res kot iz slikanice, vedno očaraš tudi ti.

oldpunca pravi ...

Tole barvanje brez linij je res nekaj posebnega. Preprosto čudovito. :-) Tina pa nas s pomladno kolekcijo spet razvaja na polno. :-)

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, iz njene super kolekcije si resnično izbrala tako pravo, ki paše k njenim novim izdelkom. Medvedek je corten in tako lepo pobarvan, da bo fino, ko bom vedela kam pokukat, ob kakšnem "plonkanju":)). Lep pozdrav Andreja

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepo si predstavila Tinino novost. Se strinjam s Tino Z., da je videti kot iz slikanice.

Helena pravi ...

Preprosto (čeprav vem, da barvanje ni ravno preprosto :)) in nežno. Za raznežit ...

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si pobarvala medota in kako prikupno izpade celota. Tina res zna, zato ker dela s srcem, tako kot ti :-) .

Maja pravi ...

Krasnno barvanje in kot so že nekatere napisale, je tale medvedek kot iz pravljice. Tinine kolekcije so pa tako ali tako vsaka še lepša od prejšnje.

Valerija pravi ...

Kako ljubka in nežna voščilnica. Krasno si pobarvala motiv.

Metuljčica pravi ...

Se strinjam s teboj, Tina vse dobro naštudira in nas vedno znova preseneča. Ta tehnika barvanje je res zahtevna, ampak mojstrica kot si ti to spelje natančno in dovršeno. Čudovita voščilnica, ki me je več kot navdušila.

moi pravi ...

Krasno ti gre barvanje brez črt. Sama imam pred to tehniko še vedno neko strahospoštovanje in se je ne lotim.

Unknown pravi ...

If you're looking to lose kilograms then you need to start following this brand new personalized keto plan.

To create this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are useful, decent, money-efficient, and fun.

Since their launch in 2019, 1000's of clients have already transformed their body and well-being with the benefits a great keto plan can give.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones offered by the keto plan.