petek, 3. april 2020

Ko me inspirira #76 - HVALA

V teh čudnih časih se krepi tudi hvaležnost in zahvalimo se lahko mnogim ljudem, da naše življenje poteka še kolikor toliko normalno. Prav zato sva se s Tino odločili v tokratnem Ko me inspirira izzivu osredotočiti na hvaležnost in tako se izziv glasi: izdelek z besedo HVALA. Tukaj je moja prva zahvalnica.



Samo inspiracijo sva našli v Valerijini zahvalnici, kjer je besedo HVALA lepo obdala z okvirjem in s cvetjem:



Jaz sem se pri svoji prvi zahvalnici osredotočila predvsem na samo besedo HVALA. Le-tej sem izdelala podlago takole: z Versamark blazinico sem deloma namazala štampiljko s tekstom in jo odtisnila ter embosirala z belim prahom. Nisem želela, da izstopa ampak samo, da ustvarim teksuro. Čez sem nato s pomočjo plastične šablone in paste nanesla obliko packe. Pasta je takšna, da razpoka, ko se suši. Tako je nastalo polno malih razpok. Vse skupaj sem dokončala s tremi izrezi srca (zalepljenimi enega na drugega) ter 2 izrezoma besed "hvala iz", prav tako zalepljene ena na drugo. Za piko na i, pa sem si pri deklici izposodila drobno šablono kuverte in izrez postavila na začetek besede.



Na drugi pa sem uporabila okvir kot Valerija in vanj postavila deklico z napisom "hvala iz srca" na "listu papirja". Namesto besede srce sem dodala drobno belo izrezano srce.



Takole zgleda od blizu:



Zdaj pa vsa povabim, da se nama pridružite na izzivu, ki bo potekal vse do 17.4.2020 in se nanj lahko prijavite na Tininem blogu.

Na koncu pa bo ena izmed vas prejela bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.



Želim vam lep vikend!

8 komentarjev:

moi pravi ...

Krasna inspiracija in krasna tvoja izpeljava. Všeč mi je struktura na podlagi prve in kako si deklici na drugi dala v roke list papirja. Kako domiselno.

Helena pravi ...

Najprej bom začela pri tvojih fotografijah, oziroma ozadju. Nekajkrat sem že mislila napisati, kako mi je všeč tista lesena grčasta podlaga, ki jo včasih uporabiš :)
Lepo, da sta se s Tino odločili za zahvalnice vsem, ki skrbijo, da smo preskrbljeni, varni ...
Pri obeh že na daleč izstopa hvaležnost. Tako po motivu kot tudi po besedici hvala. Čudoviti sta!

Valerija pravi ...

Ooo, kako sem bila presenečena, ko sem zagledala svojo voščilnico, kot vajino inspiracijo. Zelo vesela in počaščena. Tvoji voščilnici sta fantastični, kot vedno!
Lp

Ne-Ja pravi ...

Čudovita inspiracijo sta našli pri Valeriji, tvojai zahvalnici pa st adih jemajoči. Tako elgantno udarni v CAS z WAW efektom :)!

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovito inspiracijo sta nam tokrat zadali s Tino.
Tvoji zahvalnici sta fantastični. Tudi meni je struktura na prvi voščilnici zelo všeč.
Želim ti lepo 💐 nedeljo.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovite zahvalnice!
lp, Tamara

Metuljčica pravi ...

Tudi mene sta navdušili s tokratno inspiracijo. Prelepi zahvalnici. Srčnost sije prav iz obeh.

oldpunca pravi ...

Zelo, zelo lepi zahvalnici. Prva je šolski primer elegance in minimalizma. Navdušena do lune in nazaj. :-) Druga pa simpatična s super idejo z napisom. Lase si pa punčki tako lepo pobarvala, kot bi bili pravi. :-)