torek, 31. marec 2020

Srci iz filca - eno kot okras, drugo kot knjižnjo kazalo

Današanja ideja je primerna, da jo uporabite tudi pri ustvarjanju z otroki. Pravzaprav gre za dva izdelka, kjer si otroci uriju tudi ročne spretnosti. Za začetek pa naj vam pokažem, kako lahko izdelate takšno srce, ki vam služi kot knjižno kazalo.


S pomočjo dveh velikosti šablon v obliki srca, sem izrezala 2 večji in 2 manjši srci iz modrega filca. Naj vas ne zmede, da je na fotografiji samo eno večje iz filca. Drugo se mi je namreč izmuznilo pri fotografiranju :) Dodatno sem izrezala še 2 večji srci iz modrega foto kartona. Za okrasitev pa sem si s pomočjo Cottage Cutz šablone izrezala nekaj majhnih cvetov in zelenja. Pri tem sem uporabila kar filc, ki se dobi v paketu.


V naslednjem koraku sem obe veliki srci iz filca zalepila na srci iz foto kartona. Nato pa še obe manjši srci prilepila na večji. S tem, da sem uporabila tudi srci iz foto kartona, sem pridobila na trdnosti. Sprednjo stran sem še dodatno okrasila s cvetjem. 


Da bi oblikovali kazalo, je potrebno hrbtni strani obeh src (tam kjer je nalepljeno papirnato scre) zalepiti skupaj. Vendar, da se bo kazalo lahko zataknilo za list v knjigi, ju zalepimo samo deloma. To pomeni, da dvostranki lepilni trak zalepimo samo na polovico leve in desne spodnje strani, kot je razvidno na fotografiji. Lahko bi namesto dvostranskega traku nanesla tudi tekoče lepilo, vendar tako lažje vidite kje je dejansko potrebno nanesti lepilo.


Nato pa torej obe srci združimo s hrbtnima stranema skupaj. Na zgornji strani pa se takole lepo razpreta. In v to odprtino zataknemo tudi list od knjige.


Druga varianta pa je ta, da zgornjo vajo ponovimo, pri tem pa izpustimo lepljenje na papirnato srce. Srci iz filca pa zašijemo skupaj, vmes pa še napolnimo s polnilom. 


Tako zgledata obe skupaj. 


Želim vam obilo ustvarjalnosti! 
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

9 komentarjev:

Helena pravi ...

Čudovita srčka sta. Lepih barv, nežna, mehka in lepo okrašena sta.

moi pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
moi pravi ...

Krasno zgledata oba.

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepa srčka. To je dobra ideja za ustvarjanje z otroki.
Iz lastnih izkušenj vem, da jih otroci zelo radi šivajo.
Meni ga je sine zašil in napolnil s polnilom, da ga zdaj uporabim za bucike :)
Bodi lepo in ostani zdrava.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Wauuu čudoviti obe srci.
Srčen pozdrav
lp Tamara

AndrejaM pravi ...

Super ideja za zaposlitev malih in večjih prstov!

oldpunca pravi ...

Čudoviti srci. Zelo lepo in nežno si ju okrasila. Všeč so mi pastelne barve, ki si jih uporabila. Super ideja, kako zaposliti otroke.

Renata pravi ...

Krasni srci. Tudi meni sta všeč pastelni barvi, da ni strogo rdeće srce.

leycika pravi ...

Tale srček mi je zelo všeč :) Luštna ideja, bom jo zagotovo tudi jaz poskusila :)