ponedeljek, 25. maj 2020

Okvir okrašen z zelenjem, cvetjem, ptico in pikastimi zastavicami

Tokrat sem eleganten okvir okrasila z nekaj zelenja, belimi cvetovi ter pikastimi zastavicami. Vmes pa se je na sliko naselila še drobna ptica. 


Takole je vse skupaj nastajalo: kot je v moji navadi, sem izrezala 3 okvirje, ki sem jih nato zalepila enega na drugega. Z drugo šablono sem izrezala nekaj vejic, ki sem jih pobarvala z markerji in drobne cvetove, ki sem jim dodala rumene sredine. Drobne kroge sem izrezala s pomočjo šablone, ki je del tega seta


Nato sem se lotila ptice in zastavice. Ker mi je bila slednja predolga, sem jo prilagodila tako, da sem tri zastavice odrezala, ohranila pa sem si zadnjo z zanko, ki sem jo prilepila na skrajšani del. Da sem jo imela kam zalepiti, sem peto zastavico po vrsti prirezala kot vidite na fotografiji. Izrezala sem si tudi ptico, ki sem ji samo pobarvala kljun.


Zastavice sem izrezala še enkrat iz ostankov pikastega papirja, jih odrezala iz "vrvice", da sem dobila posamične zastavice in jih nalepila na prej pripravljene bele. 


Veje sem razporedila malo čez in malo pod okvirjem, zalepila cvetove, ptico in zastavice. Pripravila sem si še bel trak iz foto kartona in nanj odtisnila Vse najboljše. 


Želim vam lep teden in uživajte v ustvarjanju.
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

6 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Kako zelo lepo, krasne kombinacije.

leycika pravi ...

Krasna je :)

Helena pravi ...

Iz vseh teh izrezkov narediš nekaj fantastičnega. Pri meni bo zgledalo kot sračje gnezdo :) Čudovita voščilnica!

Valerija pravi ...

Kako zelo je nežna in lepa.

oldpunca pravi ...

Čudovita je. Nežna in elegantna.

OLga pravi ...

Zelo lepa vosčilnica,pozdrav OLga