sreda, 3. junij 2020

Ko me inspirira #78 - zlata in rjava/natur

En lep sončen pozdrav ob vnovičnem Ko me inspirira izzivu, tokrat se ob njem izpisuje že številka 78. Tako zgleda moj današnji izdelek.


Tino je navdušila Natašina barvna kombinacija te voščilnice:


Tako se tokratni izziv glasi: ZLATA IN RJAVA oz. NATUR barva. 

Sama sem, tako kot Nataša, uporabila osnovo iz eko kartona, kateri sem dodala privzdignjen beli osrednji karton. Iz tega sem izrezala še okvir in ga nadomestila z drugim, izrezanim prav tako iz eko kartona. 


Notranjost okvirja sem s pomočjo Versamark blazinice poštempljala s štampiljko z različnimi napisi in nato embosirila z zlatim prahom. S slednjim sem embosirala tudi večji del metulja in njegovo telo. Manjši del metulja pa sem izrezala iz belega foto kartona. Malo drugačna sestava metulja me je navdihnila prav pri NatašiVse skupaj sem zaključila tako, da sem po beli površini poškropila nekaj kapljic zlate barve. Tudi pri tem sem sledila Natašinemu zgledu.


Tako drage moje. Sedaj pa ste ve na vrsti. Prijavite se lahko vse do 17.6. na Tininem blogu
In seveda ne pozabimo, da bo Tina na koncu eni izmed vas podarila bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.


Jaz vas prisrčno pozdravljam in vam želim lep preostanek tedna.


7 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, tole je pa tako lepo, čista perfekcija ....

oldpunca pravi ...

Natašin izdelek je tudi mene navdušil in imela sem v mislih, da idejo tudi uporabim. No, sedaj imam priložnost. :-) Tvoj pogled na njeno mojstrovino pa je čista perfekcija in eleganca. Čudovito! Metulj je fantastično sestavljen.

Ne-Ja pravi ...

Tol eje res čista perfekcija. Tebi vedno uspe z minimalnim narediti tako WAW efekt. Všeč mi je tako sestavljen metulj :)..

Helena pravi ...

Vladka, navdušena sem nad barvami in postavitvijo. Bogat minimalizem :)

AndrejaM pravi ...

Čudovito si uporabila barve in oblike!

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

O, Vladka, čudovita je. Pri tebi sem vedno znova navdušena, kako res z nekimi manjšimi motivi, ustvarjaš tako prekrasne ustvarjalne zgodbe. In kako belini dodajaš pomen.

Valerija pravi ...

Čudovita barvna kombinacija. Zelo mi je všeč!