torek, 28. julij 2020

Veliki metulj z nekaj zelenja

Verjetno poznate občutek, ko se razveselite novih ustvarjalnih pripomočkov, ko pa se odločite, da jih boste dejansko uporabili pa naenkrat več ne veste kaj bi. Meni se celo večkrat zgodi, da imam že ob nakupu idejo za samo voščilnico, ko pa dobim pripomoček, pa na to pozabim, ali pa se mi ideja ne zdi več dobra :) Morda vam današnji nasvet pride prav ravno v takšnih trenutkih. 


Torej, kar sama rada naredim s šablonami, sploh kadar imajo veliko različnih delov je to, da vse oblike izrežem iz ostankov papirja, največkrat kar iz belega. Tako sploh vidim, kako dejansko izgleda izrez in kako velik je. To sem storila tudi s temi novimi šablonami v moji zbirki. Sploh me je zbegala ta z etno vzorci, saj ima ogromno delčkov. Ampak prav to ji daje poseben čar, saj je izreze možno uporabiti na različne načine. 


Ko sem imela vse izrezano, sem pogledala katere izreze bi lahko skombinirala. Takoj sem vedela, da bom uporabila metulja, saj me pritegnila njegova troplastnost. Nato sem se odločila za okrasni kvadrat iz seta šablon z etno vzorci in želela sem dodati še nekaj zelenih vejic, ki sem jih vzela iz seta šablon Pomladna stebla


Ko sem torej vedela katere izreze bom uporabila, sem jih izrezala še enkrat. Prvotne pa pospravila v mini vrečke in jih nato spravila skupaj s samimi šablonami, da jih lahko uporabim znova naslednjič za kakšno drugo kombinacijo. Nato se je vse skupaj hitro odvilo. Pripravila sem si osnovo za voščilnico in naravnega kartona, iz katerega sem si izrezala tudi okrasni pravokotnik. Iz belega foto kartona in iz moos pene sem izrezala, s pomočjo iste šablone, odprtino za pravokotnik. Vejici sem pobarvala z dvema odtenkoma alkoholnih markerjev.


Preden sem vse zalepila, sem odtisnila še napis Vse najboljše v spodnji desni rob voščilnice. In tako sem znova zaključila v meni tako ljubi barvni kombinaciji. 


Želim vam čudovit dan.
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.


6 komentarjev:

Nataša pravi ...

Čudovita je v teh natur barvah :)

Helena pravi ...

Poezija za oči. Krasna je.

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si se poigralaz novostmi in naredila noro všečno voščilnico :).

oldpunca pravi ...

Čudovito si jo sestavila. Res prava poezija za oči, kot pravi Helena.

Renata pravi ...

Noro lepa, voščilnica.

Simon Durochefort pravi ...

Ponudba ne-protokolskega posojila
Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330