torek, 18. avgust 2020

Povabilo k druženju z opico na veji

Po dolgem času sem posegla po barvicah, najprej akvarelnih in nato še suhih. K temu so me nagovorile ljubke štampiljke od CraftEmotions, ki jih dobite v trgovini Beadsi. 

Viseča opica se mi je takoj priljubila. Odtisnila sem jo na akvarelni papir z blazinico, ki dopušča barvanje z akvarelnim medijem.

Nato sem motiv pobarvala z Koh-i-noor akvarelnimi minami. več o njih lahko izveste v enem izmed mojih preteklih videov

Če se vam po barvanju z akvarelnimi barvicami zdi motiv premalo kontrasten, lahko naredite tako kot jaz in uporabite še suhe barvice in poudarite tiste dele, katere želite. Pri tem pa mora biti motiv suh od barvanja z akvarelnim medijem. 

Da motiv poudarim, sama rada pobarvam ozadje oz. del le-tega. To ponavadi storim kar s svetlo modrim distress inkom. Lahko bi pa uporabila katero koli akvarelno barvo. Na površino okoli motiva najprej s čopičem nanesem samo vodo, nato pa še barvo, ki se kar sama porazdeli po površini, kjer je bila prej nanešena voda. 

Akvarelni pravokotnik z motivom sem prilepila še na osnovo za voščilnico. Ker je sam akvarelni papir malo rumenkast, jaz za osnovo raje uporabim pearl beli foto karton, ki je prav tako malo rumenkast in se sklada z akvarelnim. Tako je voščilnica pripravljena, da jo pošljem nekomu kot vabilo na druženje. Vse kar sem še naredila je bilo to, da sem odtisnila napis iz istega seta štampiljk.

Vabim vas, da si pogledate novosti na policah Beadsi trgovine, saj se najde veliko novega za čestitkanje. Tam najdete tudi to mojo objavo.

Želim vam čudovit dan. 

5 komentarjev:

Goga pravi ...

Iii luštna je. Tole barvanje si moram pa pogledat <3. Hvala za vse nasvete. Lp

Cvetoči travnik pravi ...

Kako dolgo se že nisem oglasila na tvojem blogu:( - nč lepo od mene. Je pa tvoja viseča opisa tako simpatična, da si zasluži pohvalo za "svoje visenje":)) in seveda tvoje barvanje, ki me vedno navduši. Pošiljam ti lep pozdrav in objem Andreja

oldpunca pravi ...

Kako simpatičen motiv! :-) Čudovito barvanje. Hvala za natančen opis. Sicer bo težko doseči tvojo popolnost, ampak splača se potruditi. :-)

Ne-Ja pravi ...

Občudujem tovje barvanje in hvala za trike, kako poudariti detajle. Prav luškana štampiljka in seveda voščilnica :).

Simon Durochefort pravi ...

Boste želeli začeti s projektom, vendar banka noče, da vam posojilo? Na voljo smo vam osebni kredit od 2.000 do 10.000.000 evrov. Pokličite nas.

E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
WhatsApp:  +33752366330