četrtek, 19. november 2020

Voščilnica in okrasek hkrati ali veverica v venčku

Veliko časa in truda vložimo v izdelavo voščilnic in za praznike jih pošljemo še veliko več kot ponavadi. Prejemniki za samo voščilno morda ne vedo, kako bi jo razstavili ali pa nimajo prostora ali pa v tem ne vidijo smisla in s tem naš trud doživi samo minuto ali dve pozornosti. Če pa jim pošljemo čisto preprosto voščilnico, ki je v bistvu ogrodje ali nosilec za okrasek, pa lahko prejemnik voščilnico zavrže in ohrani obesek, ki ga lahko obesi kamorkoli, tudi na smreko. Tako zgleda, ko je obesek pritrjen na voščilnico, kar sem storila tako, da sem na hrbtni strani vrvico prilepila z washi trakom, ki se lahko odlepi. Spredaj pa sem na hrbtno stran obeska nanesla čisto malo dvostranskega lepilnega traku, ki začasno drži obesek na voščilnici.

Vse skupaj sem začela tako, da sem si večkrat izrezala obe ljubki veverici in dodatke zanju. En izrez vsake veverice sem pobarvala z alkoholnimi markerji. Nato pa zalepila za vsako veverico 2 bela izreza drug na drugega in na vrh še pobarvan izrez. Tako sem pridobila na dimenziji. 

Ker sem vse pripravljala za 2 voščilnici oz. za dva obeska, sem si po 2x izrezala tudi oba dela venčka in sicer iz zelenega in eko kartona.

Sicer uporabljam kupljene osnove za voščilnico zelo redko, tokrat pa sem se odločila zanju, ker mi je ustrezala velikost (9x13cm, kuverte 10,2x14 cm) in sem v kompletu tudi dobila kuverti. Pripravila sem si tudi 2 obeska o katerih več besed malo kasneje in vrvico zanju. 

Za venček sem si dodatno izrezala še nekaj zelenja in pentlje.

Ko sem zelenje sestavila, sem ga ob robovih posenčila z belo blazinico za bolj zimski videz.

Doma imam komplet okroglih tag-ov različnih velikosti in največji so se mi zdeli idealni kot osnova za moje obeske in že pripravljeno luknjo imajo, skozi kateri lahko speljem vrvico. Pripravila sem si 2 in ju premazala s kristalno ledeno pasto, ki je prozorna z bleščicami. Če pa želite zasnežen videz, pa lahko uporabite snežno pasto. Tukaj vidite razliko med njima. Jaz sem na obeskih uporabila obe.


Tako pa izgledata oba dokončana obeska, kjer sem na celoten tag na koncu nanesla še nekaj snežne paste (ponekod kar s prstom, recimo na veverici). Ker pa je sam okrogli tag premalo stabilen, sem si za vsak obesek izrezala po 2 kroga iz eko kartona, zalepila enega na drugega, nato pa na hrbtno stran obeska. Kroga sta približno enak velikosti kot tag. Tako je le-ta postal trdnejši in stabilnejši. Če dobro pogledate fotografijo, ima desni že zalepljena kroga in je lepo raven. Levi pa še tega nima in je malo zvit od teže vseh izrezov ter premaza.

Zdaj pa še k sami voščilnici. Zanju nisem izgubljala veliko časa. Izrezala sem si 2 kartončka iz belega foto kartona, malenkost manjša kot osnova. Nanju sem s štampiljko in Versa mark blazinico odtisnila nekaj snežink. Nato sem jih embosirala s pomočjo Antiquities prahu, ki je skoraj prozoren in končni učinek spominja na kristale. Ravno toliko, da malo popestrijo ozadje. Prav tako sem odtisnila napis "srečno" s pomočjo rjave blazinice.

Tako pa izgleda obesek na voščilnici oz. samostojno.

Upam, da vam je ideja všeč in da kaj podobnega poskusite tudi sami. Če vas zanimajo uporabljeni materiali, jih najdete v Beadsi trgovini, kjer se nahaja tudi ta objava.

Do prihodnjič pa en lep ustvarjalni pozdrav!

8 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Super ideja! Zelo lepo si izdelala oba okraska. Takšne voščilnice bi bil vsakdo vesel. :-)

Klara pravi ...

Vladka, ti si prava zakladnica idej. Krasni voščilnici di naredila in na zanimiv način uporabila šablono z veveričkama. ��

Valerija pravi ...

Uau, kako super ideja in perfektna izvedba, kot vedno. Navdušena!

moi pravi ...

Spet ena super ideja in te veveričke prav oživijo na tvoji voščilnici (priznam, drugače te šablone še pogledala ne bi :D
Ideja s "senčenjem" z belo pa je tudi tako uporabna in da krasen rezultat. Hvala tudi za predstavitev obeh past, gresta v rubriko: moram imeti :D

Metuljčica pravi ...

Še sprašuješ in upaš če nam je ideja všeč.... Ta venček je čudovit in na smrečici bo izstopal, sem prepričana.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasno Vladuška. Izod tvojih rok, prikazov in besed vse izgleda narediti tako enostavno. Bodi dobro, hvala.

iris-irena pravi ...

Že zdavnaj sem porabila vse presežke. Kapo dol za izvirnost!
lp

Ne-Ja pravi ...

Zelo domiselna voščilnica/darilo/obesek :).