sobota, 21. januar 2023

Dve zahvalnici in nove črke

Po novem letu sem ponavadi ustvarjalno kar izčrpana zaradi vseh voščilnic, ki jih izdelam v decembru. Ampak tokrat pa me je nova kolekcija Najlepši par tak navdušila, da sem takoj sedla za ustvarjalno mizo. Črke so itak moja šibka točka in sem komaj čakala, da Tina izda kakšne takšne klasične. Tako sta nastali dve zelo preprosti zahvalnici:

Obema je skupno to, da so črke bele na beli podlagi. Da pa pridejo malo bolj do izraza, sem vmes dodala en črni izrez. Na prvi sem nato dodala srce iz istega seta kot so črke in besedo "iz", ki sem jo vzela šabloni hvala iz.

Na drugi pa sem črkam dodala mini kuverto in vanjo položila list z besedo "iz", ki sem jo tokrat odtisnila. Obema zahvalnicama je skupno še to, da sem črke malo okrasila z dodatki, ki so prav tako del seta črk.

Želim vam čudovit vikend.


9 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Tako preprosti pa tako čudoviti, da bi jih človek imel kar v okvirju.
Lep začetek ustvarjalnega leta :)

Cvetoči travnik pravi ...

Tvoje voščilnice nosijo pečat, ki je neponovljiv. Eleganca in preprostost se prepleteta v čudovito celoto izdelka. Lp Andreja

Valerija pravi ...

Tako zelo sta čudoviti in tako prepoznavno tvoji. Bravo!

Tina Z. pravi ...

Kako sta čudoviti, krasni tvoj stil.

Valentina B pravi ...

Draga Vladka,
beseda HVALA je moja najljubša in tvoje voščilnice prav tako.
Še posebej pa bi se ti rada zahvalila za tvojo prekrasno praznično voščilo, ki je prispela v moj dom in mi polepšala praznične dni. Hvala ti, ker se še vedno spomniš name, po vseh letih ustvarjanja.HVALA iz ♥
Tako kot pravi Danica, tvoje voščilnice so za shranit za večen spomin in za dati v okvir! Vse dobro želim k tebi.

Helena pravi ...

Ojej, kakšni čudoviti voščilnici. Res imaš ideje, ki navdihujejo.
Tvoje božično-novoletne voščilnice pa tako vsako leto razstavim po svojem domu.

*Urška* pravi ...

Čeprav na prvi pogled izgledajo preprosti v sebi nosita veliko več kot samo to. Lepo si otvorila novo ustvarjalno sezono.

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalno si se poigrala z novostmi in s šik minimalizmom naredila waw efekt - čudoviti zahvalnici :).

Tina - pravi ...

Kakšni lepotici...hvala ti <3