ponedeljek, 30. januar 2023

Vesela pošta na kvadrat

Nadaljujem s črkami, ker mi je tako neizmerno fajn izdelovat voščilnice z njimi, saj omogočajo nešteto možnosti. Danes sta tukaj dve z enakim napisom, le da je en izdelan iz negativa, na drugem pa sem črke plastila za dimenzijo. Zaradi različnih ostalih elementov pa je končna podoba povsem drugačna.

Na prvi sem torej uporabila negativ oz. kartonček iz katerega sem izrezala napis vesela pošta. Uporabila sem še tri dodatne kartonče enakih velikosti. Iz dveh sem izrezala odprtino pod črkami, tretjega pa sem senčila z oxide inki, da sem dobila ombre učinek. Začela sem spodaj s tumbled glass, nadaljevala pa navzgor z broken china, mermaid lagoon in zaključila s faded jeans. Ta zadnji odtenek bi lahko bil še temnejši. Nato sem lepila plasti v naslednjem vrstnem redu, na dnu posenčen kartonček, nato dva z izrezanimi odprtinami kjer so črke, da se vidi osenčen del in nato še plast folije in zgornji zaključni kartonček. Folijo sem vmes dodala zaradi tega, da sem lahko zalepila še drobne dele, ki pripadajo črkam, kot sta recimo A in P. Takšna voščilnica se kaj hitro lahko prelevi tudi v tresočko. Okrasila pa sem jo z mini kuvertami in drobnimi srci.

Na drugi sem črko O v besedi POŠTA nadomestila s srcem in iz njega naredila mini tresoči del. Tu sem pustila več prostora med besedo VESELA in POŠTA, da sem lahko dodala še ptico, ki sem ji gnezdo okrasila kar z vejicami in rožicami iz seta črk. Črke sem plastila tako da sem na prvi beli izrez zalepila enega črnega in nato še enega belega. Čez tresoče srce pa sem na koncu dodala še izrezano besedo zate.

Želim vam lep začetek tedna!



7 komentarjev:

Klara pravi ...

Kako sta srčkani voščilnici:)! Kar kličeta pomlad!

Helena pravi ...

Vladka, ti si res polna idej, ki jih znaš uporabiti na svojih krasnih voščilnicah. Čudoviti sta in ljubki.

Anonimni pravi ...

Res popolni in lični voščilnici, Vladka!

Cvetoči travnik pravi ...

Wauuu, super nobl izvedba, resnično čudoviti skombinirano, prikazano in razloženo. Tvoji izdelki so hudo cortni in domiselni. Hvala ti in lep pozdrav, Andreja

*Urška* pravi ...

Obe voščilnici sta dodelani v nulo. Prav občudujem te, kako spremeniš preproste voščilnice v nekaj izjemnega. In velik hvala za izčrpno razlago <3

Moje drobtinice23 pravi ...

Pri tebi draga Vladka ideje ne poznajo meja. Zopet si pokazala kako spretno uporabljaš črke. Hvala za podroben opis izdelave teh prečudovitih voščilnic.

Erikine spominčice pravi ...

Krasni sta.