ponedeljek, 12. februar 2024

Pomladno ustvarjanje z Najlepšim parom - Številki na vrvici z goloboma

Še vedno vztrajam pri isti barvni kombinaciji, vendar sem tokrat uporabila druge motive. V bistvu se je prav zabavno poigravat z istimi barvami in opazovati kako različni motivi prinesejo povsem drugačne rezultate. 

Iz nove kolekcije sem uporabila dva goloba z vrvico. V originalu ima ta šablona dodana tudi prstana, ki pa sem ju jaz nadomestila s številkama. 

Hitro narejena voščilnica in znova združeno staro z novim. Tukaj postavljam ogled še video, ki si ga lahko v večjem formatu pogledate na mojem Youtube kanalu:


Preden se za danes poslovim od vas, naj vas spomnim, da je Tina odprla Pomladno galerijo, v katero lahko dodate vse svoje izdelke narejene s pomočjo izdelkov Najlepši par. Tina bo enega izmed vas izžrebala ob izdaji poletne kolekcije in jo tudi podarila. Več o pravilih si lahko preberete tukaj, bistveno pa je, da na izdelku uporabite VSAJ EN izdelek iz ZADNJE KOLEKCIJE.

Želim vam čudovit dan!



4 komentarji:

Helena pravi ...

Vladka, ti si pravi vodnjak idej za uporabo Tininih šablon. Kot vedno, je tudi ta voščilnica mojstrovina.

Erikine spominčice pravi ...

Krasno <3

*Urška* pravi ...

Tudi ta voščilnica je prava paša za oči.

Moje drobtinice23 pravi ...

Joj Vladka, s temi videi si me čisto zasvojila. Sem si prav vse ogledala in pri vsakem so nastale same fantastične voščilnice.
Hvala za dobre ideje.
Želim ti lep sončen vikend.