ponedeljek, 19. februar 2024

Pomladno ustvarjanje z Najlepšim parom - akvarelni listi na šesterokotniku

Novi teden, novi video. Tokrat nekaj čisto drugačnega od prejšnjih treh in po dolgem času malo akvarelnega barvanja oz. bolj pacanja :)) Končni izdelek pa zgleda tako:


Uporabila sem dve akvarelni barvi: temno modro in rjavo in ju pomešala med seboj. Nekaj barve sem nanesla na same liste, nekaj pa na ozadje, ki sem ga tudi poškropila z nekaj pikami. 

Video si lahko pogledate tukaj ali v večjem formatu na mojem Youtube kanalu:

Preden se poslovim, naj vas tudi tokrat spomnim, da je Tina odprla Pomladno galerijo, v katero lahko dodate vse svoje izdelke narejene s pomočjo izdelkov Najlepši par. Tina bo enega izmed vas izžrebala ob izdaji poletne kolekcije in jo tudi podarila. Več o pravilih si lahko preberete tukaj, bistveno pa je, da na izdelku uporabite VSAJ EN izdelek iz ZADNJE KOLEKCIJE.

Želim vam čudovit dan!


7 komentarjev:

Helena pravi ...

Ta voščilnica pa je čisto umetniška in zelo lepa. Všeč mi je, kako si se poigrala s šestkotnikoma in naredila prav poseben venček za akvarelno listje.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Iz take packe (halooo..le kdo se spomni pomešat ti dve barvi skupaj!!!) je nastala ...res prava elegantna umetnija❤!!

Moje drobtinice23 pravi ...

Ta voščilnica je za v okvir in na steno.
Vladka, fantastičen akvarel si naredila!

Anonimni pravi ...

Čudovita umetnina pozdrav Aleksandra

*Urška* pravi ...

Tole pa je umetnina ni kaj. In zmešati temno modro in rjavo barvo je izpadlo fantastično. Da sploh ne govorim o celi voščilnici...perfekcija!!!

Perú pravi ...

Thanks for consistently delivering high-quality and engaging content.

iris-irena pravi ...

Prečudovito umetniško delo. LP