ponedeljek, 14. junij 2010

Recept za dolgo življenje


Za 80-letno nono moje prijateljice, ki je prava veseljakinja, se ni spodobilo narediti čestitke, ki bi bila zelo resna. Pa sem si sposodila kuhinjske motive za to, da sem uporabila recept za dolgo življenje:

Zelo podobno zadevo sem uporabila že za novoletna voščila in tokrat sem 'recept' malo prilagodila:

Za osnovo table sem uporabila liste iz plute. Odlična zadeva. Sicer je treba biti malo previden pri rezanju, da se ne odlomi, ampak se mi zdijo ti listi kar precej uporabni.

Uporabila sem jo tudi v notranjosti, kjer sem iz nje naredila še en predpasnik. Na eni strani je čestitka malo popacana, ker odtis predpasnika še ni bil povsem suh, ko sem jo zaprla skupaj. Ampak takim napakicam jaz pravim, da so pečati ročnega dela :)

Da bo nona ležje zmešala zmes dolgega življenja, sem ji dodala še skledo in veliko žlico :)

Naj tudi vam uspe peka in in zajamita si veliko žlico smeha in veselja.
Dnevi so pravi za to.

22 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Čudovito, kot vedno. Pa vsi detajli... (kot vedno) dodelani u nulo. Občudujem.

Suzana pravi ...

A s tem projektom si imela vmesne prekinitve? Sem bila kar malo radovedna, kaj boš pokazala. Verjemi, da bi jaz za takle projekt porabila kar cel teden, če bi sploh kdaj prišla do take super ideje. Drobne stvari so zelo lepo izdelane, na njih ti itak nikoli ne pozaiš!
Recept pa verjamem da je uspešen, upam, da se ga bomo držali tudi mi, čeprav ga večkrat zanemarimo.

namo pravi ...

Spet ena krasna zadeva dodelana v nulo.packa,kje jo vidiš,to je za bolj vmetniški vtis:):)

Unknown pravi ...

Zelo všeč:)

Janja pravi ...

Super recept in super čestitka!

Nataša pravi ...

Kako zelo je fajna! Predpasnički so pa najbolj oh in sploh! Pa še recept - superca!

Andreja pravi ...

Fenomenalno (za kaj več mi je zmanjkalo besed, saj se samo ponavljam) Čudovita si :-))

mimoza pravi ...

Krasno, polno detajlov, super recept...v tvojem stilu. Na kratko povzeto - prečudovito!!!

Marjanne pravi ...

this is very cute!

Hali pravi ...

Kot zmeraj:dober recept, krasni dodatki, cela zgodba...super!

Alenka pravi ...

Krasen recept in super čestitka!!!!

MarikaGabez pravi ...

Tale recept pa moram prebrati! , sem rekla, ko sem zagledala naslov objave.
In naletela sem na simpatično in iskrivo voščilnico, za katero ne dvomim, da se je bo prejemnica razveselila.

VSE DOBRO pravi ...

Pa daj, pa saj to je že višek domišljijske ustvarjalnosti :o))) Prelepo in predpasniček prečudovit, da o tej malem ribežku sploh ne govorim - ma kje si ga staknila :o)))

Si bom vtisnila recept v srce ...

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasna čestitka. Tisti mini ribežn je super. Me je kar nasmejal. :)))

McCrafty /Klavdija pravi ...

Res krasno in mini ribežen je pika na i !

Helena pravi ...

Ej, imaš pa res polno knjigo receptov, kako narediti posebno čestitko! :) Ideja s pluto se mi zdi krasna in si jo bom drznila kdaj uporabiti :)

Jana pravi ...

Se bom držala tvojega recepta. Verjamem, da res deluje. :)
Zelo mi je všeč, ker si jo skombinirala s pluto, kar je za čestitke zelo nenavadno, ampak super izgleda.

Renata pravi ...

Prekrasno kot vedno! Ideja s pluto je res super. Bom probala kak ščep tega recepta, ker sem danes prav tečna :-(

flo pravi ...

moja skodelica je pa prazna :-( ampak bo bolje. Hvala za recept.
Čestitka pa za na rit dol past dobra. Moj poklon.

BojaMoja pravi ...

:))) joj, Vladka, spet ena čudovita stvaritev ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Le kje si dobila tako minimicen ribežen :)))

Vladuška pravi ...

Ta mini ribežn sem dobila enkrat zraven darilca, v katerem je bila skodelica za kavo. Ribežn je bil dodan z namenom, da si lahko naribaš čokolado :-), da okrasiš kavo.

moi pravi ...

Spet super ideja za čestitko, da o izvedbi ne govorim. To s pluto pa bo treba sprobat ;)