nedelja, 20. januar 2013

Cottage Cut #2 - Watering can and Tulips

Moja druga objava na CottageCutz blogu. S tem se že lep čas spogledujem in Sonja me s svojimi krasnimi izdelki še dodatno vedno izziva :) In tokrat sem se lotila zadeve pošteno in nastal je moj prvi Mixed media izdelek v kombinaciji z Scrapping Cottage šablono kanglice in tulipanov. Še ena možnost, da uporabite svoje šablone. Jaz sem ob tem tako zelo uživala, predvsem zato, ker lahko imaš prste popackane z barvo, pa ni strahu, da boš kaj razmazal ali popackal papir. In potem samo tapkaš in mešaš in kombiniraš in uživaš :) Izdelek - mini slika je že dober teden na moji mizi, ampak ga nisem smela prej pokazat :)

Here we are with my second project on the CottageCutz blog and my first mixed media project at the same time. I really wanted to try this with this beautiful CottageCutz die, the Watering Can and Tulips. I have to tell you this is great and such fun! You don't have to worry about the paint on your fingers and you don't have to be afraid that you will ruin your project, because this is the point - to play with different paints and materials and get messy :))). Yupi Yupi Yay! This is my project where I’ve used different acrylic paints, some stamps, distress Inks for coloring the die cuts and of course this fantastic die:
Še eno zadevo sem sprobala, ki sem jo pred kratkim zasledila v eni knjigi in sicer uporaba alu folije na projektu in si namislila tole s kanglico. Slednjo sem izrezala s pomočjo šablone 2x, enkrat iz eko papirja in drugič iz alu folije, zalepila skupaj in nato potapkala z gobico in različnimi temperami. Da pa vam bo bolj jasno kako in kaj, pa najdete na moji Ustvarjalni skrinji nasvetov tudi tutorial.

And there is another thing I’ve tried. For the first time I’ve used an aluminum foil in my project and cut out the watering can twice, from the Kraft paper and from the foil. I’ve glued it together and tapped it with a sponge and different acrylic paints. It will be easier if I just show you :) Here is the link to my tutorial blog, where you can see what I mean and how I did it. :)
Vem, da bom znova morala poskusiti to s folijo in mixed media tehnikami. Nekaj že imam v glavi, samo upam še, da mi uspe :) Do takrat pa uživajte v tem, kar delate. 

I just know that I will do it again, with the foil and with different mixed media techniques. I already have something in my mind :) So, until the next time, enjoy your life and be creative! :)
Pokažem vam samo še šablono, ki sem jo uporabila.

28 komentarjev:

Danica pravi ...

Tile tulipančki so pa res mikavni.
Ne vem, če ne bom kar obiskala Mavelu:) Voščilnica je pa čudovita!!! Želim si, da bi tudi meni uspelo tole s folijo.
Lp

Damjana Ž. pravi ...

Meni se zdijo tile mixed media izdelki naravnost fantastični.
Tale tvoj z uporabo šablone je pa sploh super. In še tole s folijo .... Enkratno. Hvala za navodila, se mi zdi da bo treba enkrat sprobat :)

Helena pravi ...

Verjetno sem te napačno razumela, ker sem že včeraj ves dan obiskovala tvojo Ustvarjalno skrinjo, da bi videla to mixed media tihožitje :)
Ej, to, kar si naredila je fantastično in verjamem, da te je tehnika osvojila.
Zdaj grem pokukat, kako si naredila kovinsko kanglico.

Sonja pravi ...

Tole pa super zgleda ♥
Hvala :) Če boš kdaj v naših koncih, pa se oglasi in skupaj kaj ustvariva. :)

Klara pravi ...

Všeč mi je kako si se poigrala z barvami in časopisnim papirjem. kanglica je pa pikica na i. Že hitim gledat postopek izdelave.... :)

Vladuška pravi ...

Hvala dekleta. Sonja, z veseljem :)
Klara, nisem uporabila časopisnega papirja, čez sem poštempljala s štampiljko pisava. Res pa tako deluje, kot bi uporabila časopisni papir. :)

HRANDICA pravi ...

Čudovito ti je uspel tale mixmedia projekt. Tudi meni so zelo všeč, nisem pa prepričana, če bi se jih znala pravilno lotiti.

VSE DOBRO pravi ...

Ojej Vladka kako so čudoviti ... prelepo je izpadlo ... kar stoži se ti po pomladi :o))) Res si mojstrica ... čestitke ...

Vse dobro ...

Tiara pravi ...

Zelo lepa "Packarija" in barve so mi zelo všeč. Tale mixed media tehnika je pa res okužila že kar nekaj blogerk in vsaka ima svoj edinstven stil, da super zgleda. Slika vredna občudovanja in pohval.

Keti's Projects pravi ...

Res luštno. In sploh ne izgleda packarija ;-)

Lp,K.

Maja pravi ...

Zelo lušna slika. Tudi mene očarajo Sonjini izdelki. Sedaj lahko to občudujem tudi pri tebi :)

Mojca pravi ...

Joj jaz si pa tako želim izvedeti, kako a raga se naredi tako lepo ozadje ... tvoja ideja z alu folijo pa mi je zelo všeč. krasno izgleda! lp

Anonimni pravi ...

Jako lijepo. Vjerujem da će i ono što si si namislila ispast isto tako fenomenalno. Lp.

Simona pravi ...

Se pridružujem mnenju Odmevčice - res si mojstrica.

Kristina pravi ...

Sanjsko lep izdelek. Hvala za super idejo s folijo.

oldpunca pravi ...

O, pomlad :-) Zelo mi je všeč tale tvoja kanglica s tulipani.

Simko pravi ...

Kot sem že sapisala na Scrapping Cottage blogu, izgleda, da si res uživala v izdelovanju izdelka mini slika. Krasno delo, Vladka. Všeč mi je ozadje, ki si ga neredila z Mixed media...in všeč mi je uporaba šablone Watering Can with Tulips, kot središče pozornosti.

Tina pravi ...

Vladka, tako lepo si tole naredila, da me je kar izstrelilo k škatli z barvami. Ozadje mi je ČUDOVITO pa tulipani s tiskom, kovinsko vedro...joj, upam, da boš nadaljevala tudi v tej smeri, ker imaš res smisel.

moi pravi ...

Krasno ti gre od rok packanje ;) In tudi ko packaš, nastane nekaj čudovitega. ;)

Glenda J pravi ...

Absolutely beautiful! Everything about it is perfect!

AllyRose pravi ...

Navdušena sem nad živahnimi barvami. Super je!

Tanja E. pravi ...

Super si speljala še eno odlično zamisel. Čudovita mini slika, LP:)

Janja pravi ...

Kako luštna in odlično izdelana kanglica in šopek. Všeč mi je tudi ozadje. Lp

Renata pravi ...

So punce že vse povedale ... krasna slikca! Vedno padem na kvazi časopisni/knjižni papir. No, včasih je kje tudi pravi :)

Goga pravi ...

Zelo lepa slikica, pa saj je pri tebi vedno vse lepo in ti tudi vedno vse porata. Tale Mixed media tehnika je zanimiva, sem pa najprej debelo pogledala saj smo je najbolj navajeni pri Sonji in mi ni bilo vse jasno, tvoj blog in Sonjina naj tehnika :).
Tulipančki so pa ohhhh, tako kličejo pomlad, pa hvala za navodila.

Martina pravi ...

Super ideja, čudovita slika. Ob pogledu nanjo si želim pomladi... Tudi z moje strani hvala za podrobna navodila izdelave.

Metuljčica pravi ...

Ko je vikend vedno nekaj zamujam, zato grem takoj zdaj kukat v tvojo ustvarjalno skrinjo. Tole izgleda fantastično!

MarikaGabez pravi ...

Vidim da ti je tudi "packanje" pisano na dušo. Hudičevo lepo (se opravičujem, a sem morala uporabit to besedo).