ponedeljek, 12. oktober 2015

Roza pentlja - drugič

Tukaj pa je še moj drugi prispevek za Europa Donna v sklopu Craftalnice. Tokratni voščilnici sta nastali istočasno z ostalima dvema in zato tudi tukaj tehnika akvarelnega packanja, opisanega v tej objavi, v roza. 
Na prvi sem po tem, ko se je vse skupaj posušilo, izrezala srce in še eno iz moss pene in oboje nalepila nazaj na izrezano mesto, ter dodala še obvezno roza pentljo, okoli katere sem ovila napis Sreča.
Na drugi pa sem packala samo na malem mestu, da bi tako pudarila roza pentljo. S to tehniko se res lahko poigravate na 100 načinov in prav vedno izpade krasno. Vidim, da sva vas z Majo okužile s packalnim virusom in prav veselo je pogledovati po vaših blogih kako pisane so voščilnice. :)
Želim vam lep začetek tedna.

34 komentarjev:

Valerija pravi ...

Obe sta tako lepi in nežni.

Helena pravi ...

Oh, kako sta nežni in delujeta zelo ženstveno.
Druga me je malce bolj pritegnila.
Minimalistična, ampak ogromno "pove".
Ja, s packanjem si okužila tudi mene ... :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Tudi jaz sem okužena... ;-). Že packam. Tvoje voščilnice so čudovite!!

Marjeta pravi ...

Cudoviti voscilnici. Vidim, da sta z Majo v ustvarjalne blogarske vrste vnesli visoko nalezljiv virus z imenom packanje. He,he,he.

Hali pravi ...

Čudoviti sta...tele "packe" zmehčajo. Prekrasni sta!

leycika pravi ...

Čudoviti sta, ena lepša od druge, ja res je z tem "packanjem" izpade čist posebno :)

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Vladka, kar še packajta z Majo, dalj bosta packali, več bo navdušenk. Morda še meni uspe kakšna, ki se mi bo "odlično" spackala:)
Lep pozdrav, Andreja V.

Damjana pravi ...

Vladka, vedno ostanem brez besed, ko gledam tvoje izdelke in tudi tokrat ni nič drugače. Pa še ta dobrodelna nota, ki pa največ pomeni.
Pozdravček. D.

Maja pravi ...

Tole packanje v ozadju res super izpade. Obe sta super!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ma kaj okužile, prava epidemija packanja je....še mene ste prepričale. Danes mi je ta vejica osvojila srce..čudoviti sta. čao

Dusi pravi ...

No, jaz sploh ne bom šla preučevat napotkov, kako se packa. Ker se bojim, da bi še mene zagrabilo... pa na žalost nimam časa za te vrste ustvarjanje.
Sicer sta pa voščilnici cukrčka.
Vsaka po svoje mi je zelo všeč.

moi pravi ...

Oh, tudi ti2 sta čudoviti, nežni, z lepim sporočilom ter za krasen namen.

moi pravi ...

Oh, tudi ti2 sta čudoviti, nežni, z lepim sporočilom ter za krasen namen.

Keti's Projects pravi ...

Itak si nas okužila. Pri packanju je toliko različnih stilov, ko najdeš svojega si "pečen". Edina bojazen, da se na prvo žogo ustrašiš, da iz tega zagotovo ne bo nič dobrega, pa na koncu zna res pozitivno presenetiti, ko sestaviš zadeve skupaj.

Tudi tile dve tvoji sta čudovite. Tele rozike ti res ležijo. Od tega ne odstopim!

Zvonka pravi ...

Tudi današnji sta prekrasni obe, čeprav je mene bolj osvojila druga - tako mi je všeč pentlja na vrvici in v kljunčku ptička, super. Lp

Andreja pravi ...

Te druge so še bolj nežne in čiste. Roza in bela barva dasta res posebno lep učinek :-))
Hvala, ker spet ustvarjaš z nama v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Klara pravi ...

Ponovno mi ni objavilo komentarja...no, pa bom še enkrat komentirala.
Čudoviti voščilnici si naredila čeprav tudi mene druga bolj pritegne. Tole tehniko, ki razsaja okoli bo pa treba definitivno preizkusiti. : )

Tanja E. pravi ...

Mmmm, zelo zelo sta lepi tudi ti dve. Definitivno sta raztrosili ta virus sladkega packanja in je res veselje opazovati izdelke na blogih. LP:))

Goga pravi ...

A dej no, kako ti rata ?? Nič pa tako lepo, kar malo žalostna sem, ker jaz tako tudi pod razno ne znam. Tolaži me le to, da je za Craft-alnico <3.
Hvala in bodi fajn Lili

oldpunca pravi ...

Jap, uspelo ti je! :-) Zgledada, da smo vse "fasale" virus pacanja od tebe. :-) To bo še veselo in pisano po blogih!
Tvoji roziki sta prav zares čudoviti. Druga me je osvojila s svojo preprostostjo, nežnostjo in sporočilnostjo. Vau!

Tina pravi ...

Vladka...toliko dobre energije je v tvojih voščilnicah. Izjemno so mi všeč.

Metuljčica pravi ...

Kako lepo, pa še za dober namen. Prelepi objavi z roza pentljami prav pobožata, neverjetna si in prav tako vse tvoje voščilnice.

Nella pravi ...

Krasni, še posebaj prva - je prav srčna :)

Janja pravi ...

Prekrasne so vse štiri voščilnice. Še posebej druga, ki je meni izredno lepa ♥. Lp

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Ohhh, lepi, lepi.

helena pravi ...

Vse so povedale že predhodnice - enostavno in čudovito!

Renata pravi ...

Prekrasno - nedolžna belina in nežna roza...

Hali pravi ...

Med 100 čestitkami, bi človek tvojo takoj prepoznal. Po prekrasnih čistih linijah, lepoti, energiji, ki jo oddaja. Krasne so!

AndrejaM pravi ...

Vladka, tvoje izdelke si vedno ogledam veeeečkrat :)) in vedno se sprašujem, zakaj je belina pri tebi tako zelo polna? Imam le en odgovor: tam je Vladka z vso svojo energijo......

Valentina B pravi ...

Draga, Vladka! Res lepo te je bilo srečati in spoznati še v živo. Hvala za prijetno srečanje.
Tako kot sem obljubila, da se večkrat oglasim s kakšnim komentarjem. In tokrat res nisem mogla mimo. Kar obstala sem in to brez besed, tako zelo sta lepi :) Voščilnici izžarevata toliko nežnosti in ljubezni ter toplih želja. Ta tvoja belina, pa jima daje res poseben čar. Zato se vedno znova navdušujem nad tvojimi voščilnicami ter se rada vračam na obisk. ;)

SaraS pravi ...

Vladka, čudoviti sta! Pri drugi sem se sploh ustavila in ponovno me je zadelo... Kako ti uspe narediti belino tako polno? Ta druga mi je resnično zelo zelo zelo všeč... čisto malo je na njej, pa tako močno.

Hiška iz papirja pravi ...

Zdaj lahko ponovim komentar iz prejšnje objave, ker že nekaj minut samo gledam fotografije - sploh nimam besed, s katerimi bi lahko izrazila svoje navdušenje! Srček izgleda tako, kot da se je barva razlila z njega. Druga s ptico, ki v kljunčku drži pentjo, je pa - CAS perfekcija!
Še to sem ti hotela reči, da mi je zelo žal, ker sem te zadnjič v Rayherju zgrešila. Če bi z Andrejo vedele, da prideš, bi te zagotovo počakale! Upam, da bo še kakšna priložnost, da se srečamo :)

MA-MI pravi ...

Ta pa že po pomladi ... všeč mi je, ker je zares nežna.

Lp, Maja

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

neverjetno kako znaš pa ti LEPO packati ;) iz vsake packe narediš pravo mojstrovino.nadvse mi je všeč voščilnica z vejico, golobčkom pentljico in packo. noro dobra ideja in še boljša izvedba.