nedelja, 3. julij 2016

Ko me inspirira #50 - JUBILEJ

S Tino sva dočakali najinega abrahama, pa ne tistega po letih, ampak po številu izzivov. In ker je to en krasen jubilej, za katerim stoji veliko število krasnih izdelkov vseh vas, je tokratna tema prav JUBILEJ. Nisva izbrali nobenega izdelka za inspiracijo, ampak sva le-to prepustili temi sami. Tako vas toplo vabiva, da se nama pridružite in naredite izdelek, ki bo označeval praznovanje okrogle obletnice ali kakšen drug jubilej, kot je recimo poroka.


Ker bo mama mojega J. kmalu praznovala 60 let, sem zanjo izdelala vabila. Izbrala si je besedilo, ki med drugim govori o knjigi življenja in o odpiranju novega poglavja in se mi je zdelo zanimivo, da bi vabila imela obliko knjige. Ker pa bodo potovala po pošti, jih je bilo treba izdelati tako, da se ne bo papir pri "prevzdignjenih listih" mečkal in tako sem ga podložila z moss gumo. Želela si je vrtnico in sem ji jo dodala, kakor tudi število let in pa besedo vabilo. So pa velikosti A5.


In ker sem že bila pri delu, sem pripravila že v naprej tudi voščilnici zanjo. Tudi ta je velikosti A5 in simbolično sem nanjo dodala 6 vrtnic. Da pa vseeno ne bi bile povsem enake kot na vabilih in ker sem nujno morala preizkusit svoje nove Kuretake vodene barvice, sem jih izrezala iz akvarelnega papirja in jih pobarvala. 


Enako sem storila s pentljo, ozadje pa sem popestrila s smooshing tehniko. In ker kar ne morem nehat s tem delnim barvanjem, se pravi da nekatere dele namenoma pustim nepobarvane (podobno kot sem barvala kolo), sem isto tehniko preizkusila tudi tokrat. Dodala sem še letnico in izrezan napis.


In sedaj še malo nazaj k izzivu. Ker je to poseben izziv, je to seveda treba proslaviti. In tako bo Tina tokrat obdarila kar dve izmed vas, ki bosta prejeli 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para:


Prijavite se lahko pri Tini vse do 17.7.2016!

Še skok k Tini, da si ogledam njeno mojstrovino nato pa se grem potepat v Provanso, tako da ogled vaših izdelkov nadoknadim, ko se vrnem. Uživajte! 

20 komentarjev:

Tina - pravi ...

Oooo Vladka, kako zelo mi je vse všeč...vabila so nekaj čudovitega in potem sledi takoooo zelo lepa voščilnica, da ne morem odtrgati oči od nje. Srečna J mama, ki jo bo imela....

Helena pravi ...

Vladka, vabila so čudovita. Vrtnica govori o lepoti in vrednosti življenja in se mi zdi prav, da je na vabilih za jubilej.
Ko mislim, da si že končala, vidim še krasno voščilnico. Vrtnice zgledajo kot prave. Mislim, da je bil nakup barvic odlična izbira.
Aja, čestitam za vajin 50. jubilejni izziv!

Nataša Š. pravi ...

Čudovita vabila, res vau! Tudi voščilnica mi je zelo všeč, prelep šopek je nastal!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Čas pa res hitro beži. kar ne morem verjeti, da je bilo že 50 vajinih izzivov. Prisrčne čestitke za vajine ideje in vztrajnost, pa še za vse ostalo, kar nama nudita.
Vabila in voščilnica so prekrasni, kot največkrat dih jemajoča.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke za prvih 50 izzivov
tako kot vedno vsaka v svojem stilu navdihujeta nas,
ki se vama z veseljem pridružimo.
Krasa vabila in voščilnica
lp Tamara

Zvonka pravi ...

Vabila so prekrasna, tako nežna in vrtnica prav lepo paše. Tudi voščilnica je čudovita. Uživaj v Provansi.

moi pravi ...

Čestitke za prvih 50 inspiracij. Kot sem že Tini napisala, sta našli čudovite inspiracije, pa tudi vajine mojstrovine so nam bile krasne inspiracije.

Res krasna vabila knjigice in mojstrsko izdelana voščilnica.

Damjana pravi ...

Vladka, čudovita vabila. Tvoje nove barvice + mojstrica kot si ti je zagotovo zmagovalna kombinacija. Čestitam tudi za 50. izziv Ko me inspirira. Super inspiracija sta s Tino in veselim se že prihodnjih nešteto izzivov, ki sledijo. Srečno še naprej.

Keti's Projects pravi ...

Čestitke za 50 inspiracij in hvala, ker z nami deliš svoje trike. Vabila in voščilnica so čudoviti. Kuretake vodenke imam že nekaj časa nagledane in me prav zanima tvoja ocena. Zaenkrat se pasem na različnih tutorialih ;-) Pozdravček, Keti

oldpunca pravi ...

50? Ijoj, kako čas hiti. :-) Sem že pri Tini zapisala, da se vajinih izzivov udeležujem od številke 7, ko sem bila še čisto zelena in nerodna. :-) S čudovitimi in zelo elegantnimi vabili si "obeležila" pomembno obletnico. Tudi voščilnica je čudovita. Vidim, da imaš novo igračo. :-))

Marna pravi ...

Vladka, čudovita vabila in voščilnica.

Cvetoči travnik pravi ...

To je pa sreča na kvadrat, ko imaš na dosegu roke človeka, ki ti izdela tako čudovita vabila:) Voščilnica zanjo je pa hudo, hudo lepa, pobarvana tako nežno, da jemlje dih. Te barvice so več kot odlične, sploh če jih ima v rokah mojstrica in z njimi si pričarala čudovito barvit šopek. No, navdušena sem:))) Pozdravček in naj bo potepanje kar se da prijetno, Andreja

Dusi pravi ...

O, kako zares lepo je tole <3

Janja pravi ...

Čestitke za 50 čudovitih "izzivov".

Prekrasna vabila si pripravila. Voščilnica pa je razred zase. Čudovita je. Uživaj na potepanju. Lp

Metuljčica pravi ...

Najprej čestitke za 50 čudovitih izzivov. Izdelala si čudovita vabila, voščilnica pa je tudi mene čisto prevzela. Prelepa je.

Hali pravi ...

Kko dihjemajoča vabila in potem še čestitka..noro lepo in uživaj na dopustu...

Maja pravi ...

Čestitke za že 50. izvedbo vajinega izziva. Kar ne morem verjeti, da jih je že toliko. Vsakič znova nas razvajata s čudovitimi izdelki.

Tina Z. pravi ...

čestitke za vajin jubilej in velik hvala za razvajanje z vajinimi inspiracijami!
vrtnice v obeh izvedbah so prekrasne in tako zanimivo drugačne.

Andreja pravi ...

JoJ kako lepa vabila si naredila, ampak še lepša mi je voščilnica s čudovitimi roza vrtnicami :-)) Krasno si jih pobarvala in so res prava paša za oči :-)) Lep izziv sta pripravili.

Renata pravi ...

Noro lepo, oboje skupaj. Perfekcija na kvadrat. Navdušena sem oh in sploh.