petek, 29. julij 2016

Selimo se/We've Moved

Pa ne v resnici. Mislim tole s selitvijo. Samo voščilnico sem izdelala na to temo. Ideje ste zagotovo že videle, morda na Pinterestu ali pa pri Martini. Meni je ta ideja res zelo lušna in tako sem jo morala preizkusiti tudi sama. Uporabila sem CottageCutz šablone in nastalo je tole:



Also on today's card for CottageCutz blog I'm using dies from Home sweet home release and also some dies from previous releases. I saw ideas for such a card on the Pinterest and decided to give it a try. So, I used Build a House set 2 die and cut out just upper part of the house to create little houses. Balloons are taking the middle one away to another place. All required steps can be found on CottageCutz blog. Please, visit my post here.



Združila sem nekaj šablon iz različnih izdaj. Hiški, ki ostajata na starem mestu, sem pustila beli, tretji pa sem na sredini izrezala srce, ga pobarvala rdeče in ga vrnila na izrezano mesto. Pobarvala sem še streho in hiško sestavila. Za ozadje sem uporabial smooshing tehniko, balone pa prav tako pobarvala z distress inki. Bolj nazorno je postopek izdelave prikazan na CottageCutz blogu.




Bodite lepo in če ste na dopustu, uživajte na polno! Imate pa še dva dni časa, da se pridružite četrtemu CottageCutz izzivu. Več o tem izveste tukaj

Enjoy the summer and have fun creating. And there is still time to participate at fourth CottageCutz challengeThis time theme is GREENERY. You can linked your project here. And please, use only Scrapping Cottage dies.


20 komentarjev:

Valerija pravi ...

Kako simpatično in domiselno.

Maja pravi ...

Res je super ideja tole s premikanje hiše s pomočjo balonov :)

Helena pravi ...

Simpatično obvestilo, da se nekdo seli. Pisani baloni, ki dvigajo srčen dom, dobro izpade.

Cvetoči travnik pravi ...

Tole selitev si pa dobro izpeljala:), še dobro ali pa škoda, da se tako ne da tudi v resnici:)). Potem bi bilo pa videti enih hiš tam v zraku:)))) Lep pozdrav, Andreja

AndrejaM pravi ...

Krasna ideja in iz
vedba, všeč mi je vsa simbolika, ki so tako dobro vpletla!

Janja pravi ...

Kako zelo luštno je to obvestilo ♥. Lp

moi pravi ...

Tole z balončki, ki ponesejo hiško drugam, je res tako luškano. Nič čudnega, da si za selitev izbrala tak motiv in ga čudovito izdelala.

Tina Z. pravi ...

res je tako simpatična voščilnica, krasne hišice in barve!

Renata pravi ...

Krasne barve in zanimiva selitev. Če bi bilo tako lahko, bi vsi spreminjali lokacije. Res zanimivo obvestilo za selitev.

Daša pravi ...

Super je. Všeč mi je,da si pustila drugi dve hiški popolnoma beli.

N-Eva pravi ...

Res srčkana voščilnica. Ideja je luštkana in za sposodit ;-)

Zvonka pravi ...

Čudovito si realizirala svojo idejo o selitvi. Ljubke hišice.

Marna pravi ...

Hihi, kako luštna ideja, zares! Ampak mora bit tudi izvedba tipi top in tvoja je!

Anja Ž. pravi ...

Super simpatična ideja. In tele balone si tako lepo pobarvala, da delujejo kot pravi.

Vladka pravi ...

Dobra ideja, upam, da jo bom lahko uporabila v roku leta ali dveh ;)

Dusi pravi ...

Iiiiiiiii... kolk luštkano.
Navdušena!

Nataša Š. pravi ...

Super ideja, prav simpatična je!

helena pravi ...

Tebi domišljija res dela 100 na uro. Voščilnica je strašansko simpatična in ljubka. Všeč mi je, da sta ostali dve hiški beli, le sredinski si dala poudarek z rdečo barvo.

Tamara pravi ...

O kako je super. Tale ideja s hišo, ki poleti z baloni pa je mega!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Simpatična in vesela, sto na uro. Izredno mi je všeč! Lušna ideja in barve...sladko.