ponedeljek, 20. marec 2017

Pobarvano z Distress Oxide in izžrebanka Ko me inspirira

Če vam je tokratni izdelek znan, ste ga že videle na Instagramu in čas je, da vam ga pokažem tudi tukaj. Podobne voščilnice ste pri meni že videle, le da so tokrat rože in zelenje pobarvani z distress oxide inki. Če jih še ne poznate, si lahko več o njih preberete v moji prejšnji objavi, kjer sem se razgovorila o njih.


Na podlago sem nanesla nekaj rumenega Distress oxide inka in malo Peeled Pait oxide refila. Obojemu sem dodala malo vode in s čopičem obe barvi nanašala na kos papirja. Vmes sem sušila z grelno pištolo in dodatno škropila z vodo. Na drugi kos papirja sem enako ponovila z dvema modrima odtenkoma. Ko je bilo vse suho, sem iz prvega izrezala zelenje, iz drugega pa cvetove. Na večjih listih se lepo vidi, kako zelena barva ob stiku z vodo oksidira in postane bolj turkizna.


Ker sem cvetovom želela dati osrednje mesto sem samo izrezala pravokotnik z valovitim robom in ta rjavi orkasni "trak", ki sem ga privzdignila z moos gumo in nanj zalepila še napis.


Ker verjetno že nestrpno čakate na izžrebanko Ko me inspirira izziva, bom to storila, še preden se za danes poslovim od vas. Hvala vam za čudovitih 57 izdelkov. Res ste navduševale z vsemi temi odprtinami in negativnimi izrezi. Linke do vseh prijavljenih boste našle tukaj


Izžrebanka pa je pod številko 49, Helena. Čestitke!


21 komentarjev:

Klara pravi ...

Uau, čudovita voščilnica je, barve so res lepe... Čestitke izžrebanki!

Helena pravi ...

Uh, saj ne vem, kje naj začnem: pri tvoji enkratni umetniški voščilnici ali pri veselju, da sem izžrebana :) Vesela sem, še in še. Zapravljanje bo še lažje s pomočjo tega bona.
Vladka, voščilnica s oxidi je res prekrasna. Hvala za navodila, kako si delala oz. barvala. Barve se fajn prelivajo in dajo nove odtenke.

Hali pravi ...

Čestitke Heleni... tvoje objave s temi distressi pa...noro res totalno si me navdušila, kako krasne barve in kako lepo skombiniraš vse...

Tina Z. pravi ...

Čestitke Heleni ... tvoja voščilnica pa spet perfektna, res, kakšni efekti in super, super postavitev. hvala tudi za navodila, če si jih kdaj omislim ;)

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica, kot vedno... in seveda, čestitke Heleni.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Čestitke Heleni. Tebi pa za tole mojstrovino. Hvala lepa, ker tako lepo promoviraš nove distressice....Mi je pa všeč, ko si Tinino "zapestnico" privzdignila.... Prekrasno je vse skupaj.

Anja Ž. pravi ...

Že na IG mi je bila izredno všeč. Te modre rožice so čudovite in prav mojstrsko si skombinirala toliko različnih Tininih šablon.

Cvetoči travnik pravi ...

Najprej, da kasneje ne pozabim:) - Helena čestitke za žreb, dobro zapravljaj:)
Vladka, te tvoje nežne voščilnice so tako cortne in vse te Tinine šablonice lepo skombinirane, da je končni izdelek z veseljem pogledat. Ampak, sedaj pa še te nove distres barve - še prvih imam komaj kaj:( , kaj naj pa sedaj naredim, ko promovirate že nove - nooooro:). Mi boste morale dati konkretne napotke kaj naprej kupovati:))). Lep pozdravček k tebi, Andreja

moi pravi ...

Znan mi je tvoj stil, malo in nežno in cartkano ;)
Pa čestitke Heleni.

Maja pravi ...

Všeč mi je učinek, ki ga naredi ta vrsta distressov.
Čestitke Heleni!

Janja pravi ...

Že z distress inki sem zadovoljna, tile novi pa so videti še boljši :). Voščilnica je čudovita.
Čestitam Heleni.
Lp

Biljana pravi ...

Čudovita je! In čestitke Heleni.

ArtMBR pravi ...

Dražiš in dražiš, pa že tako me grizejo tile oksidi. Kredni izgled mi je itak všeč.

oldpunca pravi ...

Najprej čestitke Heleni za srečo pri žrebu, potem pa še en velik hvala tebi za tole čudovito čestitko. :-)

Metuljčica pravi ...

Se že spet učim od tebe in sem srečna lastnica treh novih blazinic. Hvala za tvoja navodila in seveda vsa pohvala voščilnici. Prelepo si prelila barve. Čestitke Heleni.

Kristina pravi ...

Te blazinice morajo biti res noro dobre. Upam, da jih kmalu uspem dobiti, potem pa bom malo posnemala tvoje popolne izdelke.

Mojca pravi ...

noro lepa voščilnica. lp M.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica
čestitke nagrajenki
lep pozdravček Tamara

Marjeta pravi ...

Zelo lepo. Tele barve res izgledajo super. Če pa je voščilnica še v takih super proporcih...pa ni kaj več dodati.

Marjeta

Renata pravi ...

Kako lepa, res ljubka. Jaz se še učim z navadnimi Distress inki.. ;) Vsekakor pa tile novi dajo res poseben čar papirju.
Vladka, hvala tudi za napotke z belo tempera na mojem blogu :)

Majda pravi ...

Čestitke srečni izžrebanki :-)
Tvoja pa je ... ponovno - čudovito nežna, ravno pravšnja za moj današnji na počasen dan! Pomladni pozdravček od mene do tebe, Majda