petek, 10. marec 2017

Srce z razpokami

Z zamudo je tale voščilnica potovala k Andreji in pri njej sem se na malem prostoru na papirju poigrala z akvarelnimi parvami, plastično šablono in pasto ter z izrezi in nastala je voščilnica z mini mix-media obdelanim prostorom :)



Srce sem prav tako najprej pobarvala z akvarelnimi barvami, potem pa sem na plano prinesla zaprašeni Rangerjev medij, ki naredi razpoke in z njim premazala srce. Medtem ko se je to sušilo, sem vzela prav tako malo zaprašeno plastično šablono in jo uporabila, da sem naredila na ozadju nekaj belih pik s pomočjo paste.



Nato sem združila napis "Čestitke" in pa "iz", kar se na koncu poveže s srcem - Čestitke iz srca. Bilo je prav zabavno mini poigravanje in v bistvu hitro narejeno. 



Želim vam lep vikend in uživajte in se veselite, karkoli boste počeli!


16 komentarjev:

Majda pravi ...

Čudovita je; drobne, skoraj nevidne pikice so očarljive, srček pa bo pripomogel, da bo vikend res lep - naj bo tudi tvoj, Majda

Metuljčica pravi ...

Luštno je izpadla tvoja mini mix media in te pikice prav popestrijo napis in srček. Ko človek takole čestita iz srca in polepša dan slavljencu je to nekaj prelepega.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Vladka, cudovito si ozivljala zaprasene pripomocke! ;)

Valerija pravi ...

Res je zelo lepa. Všeč mi je nežno ozadje in drobne razpokice na srcu. Krasno!

Tina Z. pravi ...

vau, prekrasne barve, prekrasno vse ... umetnina čisto po mojem okusu.
jaz sem vedno za dobre želje, tudi če zamujajo, se mi zdi, da razveselijo pa vsakič in vedno!
aha, tudi jaz imam točno takšen medij za razpoke, še zapakiran seveda.

Helena pravi ...

Ooo, vidiš, šablono za sneg se da uporabiti tudi drugače :) Super si, Vladka in hvala za vse ideje.
Luštno poigravanje je bilo in nastala je krasna voščilnica.

moi pravi ...


Fino je včasih uporabiti tudi starejše stvari, ki jih imamo. Saj niso samo za enkratno uporabo ;) Tudi meni je fino takšno odkrivanje ;)
Lepo voščilnico si poslala Andreji.

Hali pravi ...

Krasno si "packala" in nastala je čisto posebna voščilnica.

Anja Ž. pravi ...

Čudovita je. Čisto v tvojem stilu. Mislim, da Andreja ne bo nič huda za zamudo.

*Urška* pravi ...

Še ena krasna voščilka izpod tvojih čudežnih rok.

Andreja pravi ...

Ja, tale lepotička pa krasi mojo poličko :-)) Res je čudovita in lepo narejena. Hvala še enkrat za lepe želje!

Cvetoči travnik pravi ...

Kupček "zaprašenih" stvari je manjši:), tvoje poigravanje pa je dobrineslo k temu, da si naredila luštno in prisrčno voščilnico. Saj ko združiš srce in lepe želje že ne more nastati nič slabega:). Pozdravček, Andreja

Biljana pravi ...

Zelo je lepa, tvoje voščilnice so prav paša za oči, vsaka je nekaj posebnega.

Maja pravi ...

Prelepa voščilnica!

oldpunca pravi ...

Vikend je za nami in jaz z veeeliko zamudo prihajam na obisk. :-) Zelo mi je všeč tvoja mini miks medija voščilnica. Super si združila različne tehnike na tako malem koščku. :-)

N-Eva pravi ...

Krasna voščilnica.....res si mojstrica v izdelavi CAS voščilnic.