torek, 7. marec 2017

Žig, ki je postal cvet

Današnja voščilnica je pretekli teden romala k Damjani, ki jo je danes tudi pokazala na svojem blogu in tako je prav, da vam jo pokažem še sama. Te dni potrebujem nekaj sončne energije in tokrat sem jo ujela na cvetove in nekaj malega na ozadju.



Samo delo pa je potekalo tako, da sem izrezala pravokotnik s šivi, kateremu sem vtisnila še šive v obliki treh črt, ki sem jih vzela iz seta Hura, šola! Nato sem z akvarelnimi barvami nanesla nekaj rumene in oranžne barve na ozadje in nato pobarvala še cvetova in zelenje. Za cvetove pa sem za spremembo uporabila kar žig iz Tininega seta romantično sporočilo. Vejice sem dodatno izrezala še iz paus papirja.



Na koncu sem na črte odtisnila še napis in vse skupaj zalepila na valoviti pravokotnik iz eko kartona in nato še na samo osnovo voščilnice. 



Drage moje, bodite dobro in bodite zdrave!



16 komentarjev:

leycika pravi ...

Čudovito voščilnico si izdelala.. deluje tako pozitivno, ta rumena barva jo zelo lepo poživi :)

Valerija pravi ...

Zelo lepa, nežna in topla.

moi pravi ...

Gledam kak žig, nič mi ni jasno. Saj so cvetki ;)
In potem, ko grem pogledat šablono, smeh. Dobra finta ;)
Krasna sončna voščilnica.

ArtMBR pravi ...

Da mi je všeč itak veš, te čtice na podlagi pa nekaj novega. Res je dodatek rumene poživitev.

Nataša pravi ...

Krasna, pomladna, pozitivna :)

Helena pravi ...

Vladka, prava sončna in topla voščilnica, ki mi dela še večje lušte po bolj toplem vremenu :)
Dobro si se spomnila, da si vzela tiste šive, na katere si napisala lepe želje. Pa tudi žig za cvet je dobra ideja.

Maja pravi ...

Lepa, sončna voščilnica.

Anja Ž. pravi ...

Super ideja s cvetom. In odlično si skombinirala toliko razičnih Tininih pripomočkov.

Valentina B pravi ...

Tako zelo v tvojem slogu, preprosta sončna in pozitivna ter čisto po mojem okusu. :) Tudi meni ni bilo najprej nič jasno, o kakšnem žigu je govora, lepo in izvirno, ni kaj. ;)

oldpunca pravi ...

Rožice so mi bile popolna neznanka. :-)) Super si uporabila izrez žiga! Voščilnica je čudovita, polna energije.

Tina Z. pravi ...

kako krasna ideja, seveda jih je vedno pri tebi polno ... in super barvna kombinacija, samo gledala in gledala bi lahko tole ...

Metuljčica pravi ...

Kako z veseljem pogledam, sploh kadar ima kdo tako super ideje in se znajde po svoje. S tole rumeno si me res navdušila, ko človek pogleda voščilnico kar srečen postane.

Damjana pravi ...

Draga Vladka, voščilnica je čista perfekcija. Dekleta ne vedo, da ji fotografija (čeprav si vrhunska mojstrica fotografije) dela krivico. V resnici je še velikoooooo lepša. Iskrena hvala iz srca še enkrat :) Pozdravček. Damjana

AndrejaM pravi ...

Krasne barve in odlična izvedba. Kot pravi Damjana, verjamem, da je v živo še lepša, četudi vedno narediš izjemne fotografije.

Keti's Projects pravi ...

Čudovita, pomladna voščilnica. Iii, pa kak lep cvet je nastal iz žiga. Me veseli, da si spet bolj pogosto z nami. Očitno pomlad dobro vpliva tudi na tvojo ustvarjalnost.

Entre pinceles y crochet pravi ...

Me gusta así con flores. Priavera total.
Un saludo.