petek, 21. april 2017

Manjša preobrazba venčka

April mi tako hitro mineva, kot je pretekla dva dni pihalo. Še prazniki so bili letos drugačni, saj sva jih preživela v Bovcu in uživala v hoji po okoliškem hribovju. In v tem času ni bilo prave energije za kakšno objavo, pravzaprav sem zadnje čase bolj dejavna na Instagramu. Tam stvari potekajo res veliko hitreje in hitrejše je tudi povezovanje med ljudmi. Ampak očitno je ta hitrost sovpadala s naglim minevanjem časa. Zdaj pa bo prav, da se znova malo ustavim, da postojim in dodam kaj novega tudi na blog. 



Že kar lep čas nazaj sem kupila (v Tediju) ta venček  v obliki srca, ki je imel dodanega še manjšega lesenega. In ta slednji mi je bil prepust in sem se odločila, da ga malo spremenim. Imela sem še nekaj barvno kopiranih slik zelišč in s pomočjo "tehnika prenosa" prenesla sivko na leseno površino. Ja, še pred tem, pa sem srce prebarvala z belo temepro in pustila, da se posuši. 



Zamenjala sem še vrvico in preobraženo srce zavezala nazaj na venček in ga obesila na steno ob vhodnih vratih. Kako se vam zdi moja preobrazba?



Bodite lepo in privoščite si ležeren vikend in naj bo tudi malo tako ali drugače ustvarjalen!

12 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kratko in jedrnato...venček je lep in osvežen.

Helena pravi ...

Vladka, tale venček je že bil v mojih rokah v Tediju z namenom, da ga preuredim za posebno priložnost :) Tudi meni je bil preveč pust in sem ga želela popestriti. No, si me prehitela in mi dala dobro idejo. Meni je fantastičen in verjamem, da lepo popestri vrata v dom.

Hali pravi ...

U prekrasna preobrazba :-)

Valerija pravi ...

Čudovit venček, lepo si ga popestrila.

Zvonka pravi ...

Lepa preobrazba in s sivko težko zgrešiš.

Keti's Projects pravi ...

Ja, to je to. Manjši popravek in industrijski venček postane čudovit unikat. Stvar je v detajlih in ti jih znaš super poudariti. Lep vikend ti želim.

Tina Z. pravi ...

prekrasno, tako lepo rustikalno!

Marija pravi ...

Zelo je lep.

Cvetoči travnik pravi ...

Odlična preobrazba in venček je tak, da ga je veselje pogledat. Glede prenosa slike - za to bom pa potrebovala še kakšno inštrukcijo pri mladini:)). Pozdravček in lep vikend ti želim, Andreja

moi pravi ...

Čeprav ga nisi veliko spremenila, pa se mi zdi taka krasna preobrazba in dodala si mu svojo noto.

Andreja pravi ...

Lepo si da dodelala :-))

Ne-Ja pravi ...

Manjši popravki so dali piko na i tako da ni več industrijski vneček, temveč tvoj :). Všeč.