ponedeljek, 24. april 2017

Rože na "fotografiji"

Medtem ko tetka pomlad pridno dela na naših poljanah, gozdovih in vrtovih in ji tu in tam kakšno zagode še tetka zima, ki ji očitno še ni do počitka, sem se jaz posvetila fotografiji. No, v resnici ne gre za pravo fotografijo, ampak za videz le-te (podobno se je pred kratkim poigravala Kajcyika). S pomočjo rezalnika sem izrezala pravokotnik in nato še s šablono kvadrata izrezala odprtino in tako je nastal okvir v obliki polaroidne fotografije in vanj sem "položila" pobarvane cvetove, zakar sem uporabila Altenew - Amazing you set štampiljk.




"Fotografijo" sem obesila na zid s pomočjo lesenega okraska in ji dodala še napis hvala in tokrat prvič tudi tako imenovane rub-ons nalepko. V bistvu je potrebno po motivu podrgniti, da se prenese na osnovo. Jaz sem tako dodala pikasti zlati srček. Tudi tokrat sem uporabila kar nekaj izdelkov iz Pink and Paper trgovine. Predstavila sem vam jo že v tem postu. Njen sedež je v Kranju, njena lastnica Flóra pa je iz Madžarske in ima tudi svoj blog, kjer predstavlja predvsem Scrapbook-e. 

In tokrat vam Pink and Paper trgovina do vključno 30.4.2017, podarja brezplačno poštnino pri nakupu izdelkov nad 49€. 
In sicer morate vpisati kodo: VLADKA49



Ozadje sem izdelala s pomočjo embosing srajčke v imitaciji opek in papir nemarno premazala z belo tempero. Cvetove sem embosirala z zlatim prahom in jih nato pobarvala z akvarelnimi barvami. Temu je sledilo sestavljanje in zahvalnica je bila v bistvu hitro končana. Sem pa tudi za ozadje fotografiranja izdelka uporabila potiskan papir iz Pink and Paper trgovine. 


Želim vam lep začetek tedna!


13 komentarjev:

Valerija pravi ...

Tvoja nežna slika krasno pristaja na ta star opečnat zid. Zelo lepa voščilnica.

Goga pravi ...

Kakšna lepotička. tako lepo si jo obesila na steno.
Hvala ti za uzpodbudne besede na blogu, paše <3 <3

Helena pravi ...

Vladka, ta slikica na zidu je enkratna. Nežna, barve se lepo prelivajo. Zanimive nove izdelke si uporabila :)

Klara pravi ...

Super izgleda "fotografija"! Krasna voščilnica iz srca je nastala!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Temu bi lahko rekla tudi slika v sliki...krasen izdelek in škoda jo je za voščilnico....komot bi lahko pristala na zidu kot prava obešanka.

Zvonka pravi ...

Zelo zelo všečno, prav za na steno.

moi pravi ...

Čudovita je in res zgleda, kot da bi obesila polaroidno fotko ;) Rubonse pa sem včasih tudi sama uporabljala, hvala, da si me spomnila nanje ;)

oldpunca pravi ...

Čudovito fotografijo rožic si obesila na zid. :-) Krasen izdelek in tako lepo predstavljen na fotografijah, da je veselje ob ogledu še večje. :-))

Janja pravi ...

Zelo lepa zahvalnica. Všeč mi je zlat embosiran odtis krasnih cvetov. Lp

Metuljčica pravi ...

Se strinjam, jaz bi to imela kar za fotografijo in bi jo obesila na steno, tako prelepa je in ti odtenki barv so fantastični.

Tina Z. pravi ...

ja, kako lepo, te lepe barve ... prava umetnina!

Marija pravi ...

Zelo lep obesek, z zelo lepim motivom.

Andreja pravi ...

Krasno sliko si naredila :-)) Všeč so mi nežni toni.