petek, 28. julij 2017

Poročna voščilnica z zlatim okvirjem

Tudi v mojem ustvarjalnem hramu je pretekli vikend na željo sodelavke nastalo nekaj poročnih voščilnic. Povabljena je kar na 4 poroke in to me spominja na leta nazaj, ko se je podobno dogajalo meni in se mi zdi, da sem bila že na koncu prav utrujena od vsega žinganja. Čeprav je bilo na vsaki posebej zabavno. Prva voščilnica, ki vam jo pokažem danes, je v navodilih vsebovala črno, belo in zlato barvo in naj bo elegantna. Tako sem s pomočjo šablon izdelala okvir in ga nemarno premazala s pasto, ki se sicer uporablja za plastične šablone. Ko se je le-ta posušila, sem okvir prebarvala z zlatimi akvarelnimi barvami.



Oblačila so izrezana s pomočjo SC šablon, črno ozadje pa sem poškropila z zlato barvo ter mešanico vode in Perfect Perls prahu. Dodala sem zlato embosiran napis, ki je tokrat v angleškem jeziku, saj gre v Avstrijo in ker nemškega napisa nimam. 



Kako mi je uspelo v tej barvni kombinaciji in če je voščilnica dovolj elegantna, pa presodite same. 



Želim vam lep vikend! Naj bo sproščujoč!


13 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Vladka, tako elegantna in bleščeča, da jo je veselje pogledat. Če bo še par, ki bo "oblekel" ta poročna oblačila tako čeden, je zgodba popolna:). Da za poročno voščilnico izbereš črno moraš resnično vedeti, kaj bo tisto, kar jo bo naredilo svečano in žlahtno-ti seveda to znaš. Da ne pozabim: tudi pasto si zelo lepo "napacala":). Pozdravček, Andreja

Valerija pravi ...

Prekrasna in elegantna!

Keti's Projects pravi ...

Krasna je. Je pa res, da si malo stopila iz svojega okvirja in tvoj slog morda na prvo oko ni tako prepoznaven. Skrbno oko pa seveda prepozna tvojo roko in kot rečeno, zelo lepo si kombinirala z zlato. Res je elegantna.

moi pravi ...

Čudovita je in zelo elegantna. Sama si ne bi zaželela črne barve na poročni voščilnici (razen ženinovega fraka seveda), to pa zato, ker še nisem videla tvoje. :D

Majda pravi ...

Nemarno dobra je: drugačna, sveža, odbita in tako zelo elegantna :-)
Zeloooooo mi je všeč! pozdravček, Majda

Andreja pravi ...

Črna barva definitivno ni moja barva in jo pri ustvarjanju skoraj da ne uporabljam, ampak ti si jo tako zelo lepo uporabila, da mi je tvoja voščilnica zelo všel :-)) Prava eleganca!

Helena pravi ...

Uh, pestro bo pri sodelavki :) Ker pa gre za enkratne dogodke, verjamem, da bo krasno in se bo imela fajn. Še sploh, če bo nevesto in ženina razveselila s takšnimi krasnimi voščilnicami. Ena sama eleganca veje iz nje.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Krasna kombinacija crne in zlate! Zelo mi je vsec.

Tina Z. pravi ...

prekrasna eleganca in fantastičen okvir!

*Urška* pravi ...

Elegantna in bleščeča.Ravno pravšnja za takšno priložnost.

oldpunca pravi ...

Vau, kakšna elegantna voščilnica! Čudovito si kombinirala želene barve. Zlati okvir je fantastično napacan s strukturno pasto. :-) Hi, hi, sem se nasmejala: ti delaš 4 voščilnice za 4 poroke, jaz pa 4 voščilnice za eno poroko. :-)

Zvonka pravi ...

Čista eleganca, si zadela s tole zlato.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Oh, čudovita je!