ponedeljek, 17. julij 2017

Ptičji selfie/Birdie Slefie

Znova sem se z veseljem poigravala s štampiljkami Whimsy Stamps, kjer se v tem tednu znova gost. Še posebej mi je padla v oči ta z dvema zabavnima pticama, ki sta se odločila, da naredita selfie. Da bi še bolj zgledalo kot fotografija, sem ju obdala z izrezom polaroidne fotografije, ki jo je zelo preprosto narediti in pravokotnikov in kvadratov, če nimate tovrstne šablone. 



Vse skupaj sem pobarvala z akvarelnimi barvami in namenoma z nebom nadaljevala tudi izven fotografije, kamor sem dodala tudi nekaj oblakov. Napis sem skombinirala s štampiljko, pri kateri sem uporabila samo besedi "happy" in "smiles", vmes pa dodala izrez "birthday", ki sem ga izrezala 3x in zalepila drug na drugega. S kombiniranjem lahko ustvarite nove napise, tako da se le pogumno poigrajte s tem, kar imate na voljo.


Hi. I'm so exited because I'm a special guest designer at Whimsy Stamps blog again. They have so many great products, specially rubber stamps with great motives. You can check all their products here. I used Birdie Selfie stamp on today's card. This stamps is so funny, don't you think? I colored it with Kuretake Gansai Tambi Watercolours. The sky is drawn also outside the "photo" and also clouds are added. I also cut the word "birthday" 3x  out of the white cardstock and glue all pieces together. Cut word is combined with two stamped words: "happy" and "smiles". Fill free to combine stamps and die cuts to create new sentiments. I hope you like my funny and simple birthday card. Don't forget to check all other Whimsy Stamps products and have fun creating!




Vsakič ko pogledam ti dve ptici mi gre na smeh. Res eden bolj posrečenih štampiljk, kar jih obstaja in zagotovo bosta še pristali na kakšni voščilnici. 

Bodite lepo in lep začetek tedna vam želim.


16 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

IIII, pa sta res kjut in tko dobra s to selfie držo. Krasno si naredila ozadje z polaroid okvirjem in akvarelnim barvanjem. Te bi morali obdržati za stalno članico DT, ker jaz že gledam njihove štampiljke ;-)

Valerija pravi ...

Uau, tale motiv je pa res svetoven. Krasna voščilnica.

Helena pravi ...

Super, ker si zopet njihova gostja.
Fajn si se poigrala z napisi. Ptička pa sta sila simpatična. Je moda selfijev prešla že na živalski svet.
Lep dan in še lepši teden!

Maja pravi ...

Fenomenalna je!

Majda pravi ...

Skupaj s svojima "pozerjema" si me nasmejala na vsa usta - krasna sta in ko bom v prihodnje srečala različne ljubitelje selfijev, bom nasmejana še čez ušesa, saj se mi bosta v misli prikradla tvoja dva :-)
Nasmejan teden ti želim, Majda

Cvetoči travnik pravi ...

Ta je pa zabavna in kot vedno, si s svojo kombinacijo in postavitvijo dala piko na i celotni sceni. Pozdravček, Andreja

Zvonka pravi ...

Zelo posrečen motiv, izdelava pa super.

Nataša Š. pravi ...

Tako prisrčna voščilnica, da je kaj! Všeč mi je motiv, način kako si ju umestila na fotografijo in pobarvala in nadaljevanje neba in kabla izven fotke. Fantastična je!

helena pravi ...

Zelo posrečena in domiselna voščilnica. Dobila sem idejo in se bom malce zgledovala po tebi :) Posebej mi je všeč nežno akvarelno ozadje, poleg tega da je motiv res vrhunski.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako simpaticno voscilnico si izdelala in lahko so počaščeni, da si njihov gost. <3

Renata pravi ...

O kako lepa! Krasen motiv, tak razigran!

Tina pravi ...

Hi, hi kako simpatična sta ta prijateljčka! Zelo lepo si jima `razvila` fotografijo njunega selfija :-).

Tina Z. pravi ...

super motiv, tako posrečen in krasno si ju umestila!

Debbie Davis pravi ...

This is just too cute and toooo funny!! We're so happy to have you as our SPECIAL Guest Designer!

Marija pravi ...

Krasno zabaven motiv in super narejena voščilnica.

Andreja pravi ...

joj tale dva ptiča sta res fantastična in ti si ju krasno uporabila na svoj preprost način :-)) Zelo lepo sestavljena voščilnica. Čestitke za gostovanje!