petek, 7. julij 2017

Šopek sušeče sivke za Matuljčico

Glede na to, da metulji ne čivkajo, pa s svojim preletavanjem jasno sporočajo po blogih, da je naša srčna Metuljčica pred dnevi praznovala rojstni dan. In glede na to, da obožuje sivko in da ima doma svojo malo Provanso, je bilo jasno, da bo to tema tudi moje voščilnice zanjo.


Pravzaprav sem se držala preverjenega recepta, ki sem ga uporabila pri tem tag-u, le da sem tokrat obrnila šopek navzdol in tako se že lepo suši :) Uporabila sem tudi Tinine nove izdelke. In sicer sem na ozadje naštempljala več besed, ki se skladajo z besedo "spomini". Slednjo pa sem nato izrezala in jo zalepila čez šopek sivke.


Da je vse skupaj ostalo v naravnih tonih, sem za podlago, okvir ter okrasni trak uporabila eko karton. 


Draga Metuljčica, ustvarjaj lepe, nepozabne, neprecenljive in čudovite spomine in naj bodo nekateri od teh tudi skupni. 
Vse najboljše tudi z blogovske strani :) 
Vsem ostalim pa želim čudovit vikend.


14 komentarjev:

Majda pravi ...

Čudovito dišeča voščilnica je - tako zelo na kožo pisana Metuljčici in tudi vsem nam, ki obožujemo sivko :)
Naj bo tudi tvoj vikend čudovit, Majda

moi pravi ...

O, čudovita je in res pisana naši Metuljčici Darji na kožo.
Krasno si uporabila štampiljke za ozadje. Kdor zna, pač zna.

helena pravi ...

Lepa je, lepa tale sivka. Si pa neverjetno praktična; že na voščilnicisi jo dala kar sušit, da bo imela Darja čim manj dela. Superca!

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita voščilnica, ravno pravšnja za Metuljčico Darjo. Super si jo naredila.
Tudi meni je ozadje fantastično.

Metuljčica pravi ...

Čisto zares, kdor zna, ta pa zna. In veste kaj je največji čar; ko dobiš voščilnico in to takšno, da veš da te je nekdo "slišal" in te preseneti v dno duše.....Ravno jo sušim, sivko namreč, takole kot je na voščilnici prikazala Vladka, ki jo včasih kar v Zlatko spremenim. Saj ni čudno , ko je pa tako srčna in pozorna oseba. Še enkrat lepa hvala od Darči.

Maja pravi ...

Enkratna je!

Tina pravi ...

Prečudovita je...kar slišim kako je Metuljčica vriskala od navdušenja...

Zvonka pravi ...

Zelo domiselno si sivko dala sušit in se Darji ne bo treba truditi s sušenjem. Krasna je.

Andreja pravi ...

ooo kako je lepa in všeč mi je, da si šopek obrnila navzdol :-))

Valerija pravi ...

Čudovita je v krasni barvni kombinaciji!

Janja pravi ...

Lep šopek sivke na krasnem ozadju. Lp

Tina Z. pravi ...

joj, prekrasna je, tako super ideja in krasnih, krasnih barv.

Helena pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila za Darjo. Šopek sivke, tako lepo povezan in krasno ozadje - nepozabno.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Joj, kako je krasna! Eko toni in sivka pa kanček beline ... top!