ponedeljek, 11. december 2017

Mala šola prazničnega ustvarjanja - petnajsta učna ura - vesolje na tri načine


Drage moje, lepo pozdravljene v zadnji učni uri, kjer je moj glas še malo nosljav, ampak sem se potrudila, kolikor se je dalo. Tokrat me je povsem odneslo v vesolje in to celo tako, da sem ga izdelala na tri različne načine, ki so botrovali nastanku 4 čestitk.


Vse tri načine vam predstavljam v videu in opozarjam vas, da je malo daljši od predhodnih. Tokrat sem dala več poudarka tehnikam kot pa sami izdelavi voščilnic. Vse kar sem namreč naredila z voščilnicami, ste se naučile v predhodnih učnih urah in vem, da že obvladate. Tukaj je video:



Naj bo torej sreča za prihodnje leto zapisana v zvezdah in naj bo prihodnost zlata in srčna.


Jaz se vam iz vsega srca zahvaljujem za vse komentarje in oglede in za vse domače naloge. Res ste pridne učenke in to kliče po MŠPU tudi drugo leto. 


Nekaj dni vam preostane še za to zadnjo domačo nalogo (vse do 19.12.2017), ki se glasi - USTVARI VESOLJE. 


Potem pa bo Tina izžrebala tri izmed vas, ki boste prejele bone za nakup izdelkov Najlepšega para, kar tako že veste. Izdelke prijavite tukaj.

Jaz vam želim lep začetek tedna in prižgite turbo pogon, kajti čas pošiljanja voščilnic se bliža z veliko hitrostjo.


8 komentarjev:

Majda pravi ...

Tole pa moram NUJNO poskusiti! Hvala za nov navdih :-)
Trdnega zdravja ti želim, Majda

moi pravi ...

Čudovite galaksije in koliko lepih voščilnic na kupu.

Helena pravi ...

Hvala za vse tri prikaze, kako priti do takšnega ozadja oz. vesolja. Vidim, da te je čisto zasvojilo in si naredila pravo zbirko krasnih voščilnic.

Metuljčica pravi ...

Kako znaš ti pričarati vesolje, neverjetno. Prav lep kupček vesoljskih je nastal in všeč mi je sreča za prihodnje leto, zapisana v zvezdah. Res si srčna in zlata.

ArtMBR pravi ...

Joj me grize, da bi poskusila. Prvi način mi zgleda najbol enostaven. Res bom poskusila. Hvala za namig in natančno predstavitev.

oldpunca pravi ...

Prihajam iz učilnice pri Tini. Da ne bom preveč modrovala, bom kar kopirala komentar, ki sem ga tam napisala.
Iiiii, to pa je moje najljubše področje ustvarjanja. :-) Umazane roke in izzid presenečenja. :-)) Hvala Vladka za vse nasvete. Voščilnice so čudovite in domiselno sestavljene.

Marija pravi ...

Hvala za vse tri predstavitve. Priznam da me je prav zamikalo da bi takoj preizkusila in za to sem ti iskreno hvaležna. Izpod tvojih rok je ponovno nastal en prelep kupček prazničnih voščilnic. Upam da nam kaj kmalu spet kaj pokažeš in svetuješ.

Ne-Ja pravi ...

Vesoljski način morma še poizkusiti, večerni oz nebesni sij pa sem uporabila v eni od letošnjih voščilnic. Fantastično so izpadla tale tvoja vesolja :)