ponedeljek, 25. december 2017

Božič

Želim vam lep in miren preostanek božičnega dne. 


Naj vas zaobjame toplina doma, predajte se prijetnemu počitku in pustite vse skrbi za zaprtimi vrati. 


14 komentarjev:

Majda pravi ...

Draga Vladka - hvala! Naj bo tudi pri tebi med prazniki toplo, mehko in polno objemov, Majda

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hvala enako draga Vladka.....vse dobro ti želim.

Moje drobtinice23 pravi ...

Hvala enako draga Vladka, enako želim tudi jaz tebi.

Helena pravi ...

Draga Vladka, hvala!
Naj bo enako tudi pri tebi doma. Naj Božič traja ...

Metuljčica pravi ...

Hvala ti Vladka, tole slikico sem čakala, Že kličem Tim Holtza, da vidi tvojo čudovito vasico. Lepe praznične dni ti želim.

Marija pravi ...

Hvala, Vladka. Tudi tebi lepe praznike, v prihajajočem letu pa zdravja in še veliko ustvarjalnih užitkov...

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Draga Vladka,hvala za lepe želje. Že dolgo nisem bila pri tebi na obisku in to obžalujem. Dvomim, da se bom kaj poboljšala, a upanje umre zadnje, pa bomo videli.
Še vedno sem navdušena nad tvojimi izdelku in ustvarjanjem. Tvoj stil mi že od nekdaj všeč.
Upam, da pridem čimprej ponovno na obisk...vse dobro...

moi pravi ...

Naj čarobnost Božiča še kar traja in traja. Mir in zadovoljstvo pa naj ostaneta še vse leto.

ArtMBR pravi ...

Čudovite hiške. Tudi jaz gradim po istem projektu, le v drugih barvah.
Tvoja božična vas pa je tako romantična.
Vse dobro v drugem letu tudi tebi in še naprej nas tako razvajaj z idejami in znanjem.

oldpunca pravi ...

Preprosto prekrasno! Hvala za lepe želje. Želim ti čudovito novo leto!

AllyRose pravi ...

Vladka,
od vsega začetka sem navdušena nad tvojimi izdelki in ker je že nekaj časa odkar sem nazadnje prebirala bloge (zdaj je itak vse dogajanje na facebooku in instagramu), sem navdušena nad tem, da si še tukaj in ustvarjaš. Želim ti še veliko kreativnih trenutkov in čudovito novo leto.
Saša P.K.

Ne-Ja pravi ...

Draga Vladka vse dobro v 2018 tudi tebi in tvojim :)! Hvala ti za čudovito voščilnico/obesek, ki je priromala do nas :).

Valerija pravi ...

Vse lepo tudi tebi in vsem tvojim.
Hvala za čudovito voščilnico.
Lp

Ne-Ja pravi ...

Hvala enako z velikooo zmaudo - vasica paje TOP :)