torek, 13. februar 2018

Orhideje na lesenem krogu

Prejšnji teden je praznovala Hali in zanjo je nastala ta voščilnica, kjer sem po dolgem času uporabila Tinine orhideje. Položila sem jih na "leseno" ozadje in dodala še nekaj zelenja za več barve. Prav tako sem po dolgem času znova izrezala dva pravokotnika, enega belega in enega iz eko kartona in ju poševno zalepila drug na drugega - tako kot nas je naučila Tina :)


Ustvarjalna pasta je postala moja stalnica v zadnjem času in tako sem papir in izrezane orhideje premazala s pasto. Na papirju sem posušeno pasto nato pobarvala z rjavim distress reinkerjem, da sem dobila videz lesa in ga nato še "popacala" z belo tempero. Kasneje sem izrezala krog in nato nanj prilepila bele orhideje, katerim sem samo osrednji del malo pobarvala rumeno. Izrezala sem tudi tag, od katerega pa sem na koncu uporabila samo osrednji trak, ki ima prav tako videz lesa. Dodala sem še napis in poškropila nekaj zlatih kapljic.


Vem, da mnogi od vas tarnate nad vremenom. Ampak še vedno je zima in bolje je, da se v vsej svoji celoti pokaže zdaj, kot pa da se kasneje vmešava tetki pomladi v njeno delo. Naj vam bo belina in plesoče snežinke v navdih.



16 komentarjev:

moi pravi ...

Ti pa si res čisto noter padla v mixed media tehniko. Čudovito ozadje in predvidevam, da je zaradi paste še bolj stabilno in poudari orhideje s svojo belino. Krasno voščilnico si naredila Hali.

Moje drobtinice23 pravi ...

Ooo kako lepo, prečudovito voščilnico si naredila!!!
Menim, da je bila Hali zelo navdušena nad njo.

Valerija pravi ...

Čudovit orhideje in krasno unikatno ozadje. Zelo lepa!

Helena pravi ...

Vladka, s pasto sta si že čisto na "ti". Potem še malo packanja za dodatno dimenzijo. Pravi umetniški projekt.
Naj pohvalim še tvojo novo ozadje za fotke - fantastično je!
Dokler je zima, naj bo zima - z belo snežno odejo in takimi temperaturami, da jo ohrani čimbolj dolgo.

Marjeta pravi ...

Ko mojster vzame pripomočke v roke lahko rata samo še nekaj mojstrskega. Čudovito.

Hali pravi ...

Vladka, prekrasna čestitka. Res tako lepo pride pasta premazana po orhidejah in krog je perfekten.A veš, da me je navdihnila za eno mini serijo voščilnic. Pokažem kmalu. Hvala <3

Metuljčica pravi ...

Super Vladka, orhideje so prelepo izdelane in prav podajo se temu ozadju.

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in všeč so mi tvoje opeke, tiste na in v ozadju voščilnice :-)) Krasne orhideje si dodala.

Tina pravi ...

Vladka...tako zelo nežno znaš vnesti mixed media tehnike na voščilnice. Izjemno lepa je...

oldpunca pravi ...

Meni je tvoja mešana tehnika neznansko všeč. Včasih sem mislila, da je treba celo površino voščilnice "zapacati", sedaj vidim in se učim, kako vrhunsko zgleda mešanje tehnik na mali površini. Sem čisto navdušena nad nežnimi orhidejami in vidim, da še zdaleč nisem edina. :-)))

Marija pravi ...

Vladka, ko berem tvoj opis se mi niti sanja ne kako si to ustvarila, ampak rezultat tvojega dela je prečudovit. Voščilnica je nežna, čista, elegantna... oh in sploh lepa.

Valentina B pravi ...

Predolgo se že nisem oglasila pri tebi.. Ampak vidim, da te vleče v mixed medio, ki si jo super dodala na voščilnice in v svoj stil. Izjemno mi je všeč voščilnica z orhidejami, neverjetno kako so strukturirani cvetovi videti kot pravi. Leseno ozadje pa fantastično in deluje zelo toplo ter nežno skupaj s cvetovi.

Maja pravi ...

Orhideje so vedno in. Enkratno ozadje.

MA-MI pravi ...

Orhideje so zelo lepe, ampak ozadje je prava mojstrovina.

Ne-Ja pravi ...

Kako malo j epotrebno, da motiv izstopi na podlagi in doda pridih elegance. Čudovita voščilnica :)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Prekrasna je. Barve tega krogca so super lepe. Pa ta tvoja belina je vedno tako lepo bela. Kateri papir uporabljaš za izreze napisov, podlage? Če kliknem na papir , med naštetimi pripomočki, mi odpre Rayher trgovino, ne določenega izdelka. Hvala Vladka :)