petek, 23. februar 2018

Slon z baloni

Ta video me je navdušil že dolgo nazaj, ko ga je Dawn objavila in ko sem videla nove Tinine štampiljke Pri slonovih, sem takoj vedela, da bom poskusila podobno pobarvat motiv. Uporabila sem iste odtenke distress markerjev in všeč mi je ta zamokli pridih, ki daje izgled, kot bi bil motiv iz kakšne stare slikanice. Kako mi je pa uspelo, pa presodite sami.


Jaz sem nadvse uživala pri izdelavi te voščilnice in kot pravi tudi Dawn v videu, bi bilo nadve ljubko narediti več takih raznih motiv in jih dati v okvir ter na steno v otroški sobi. In tako sem dobila še eno idejo, ki jo imam namen uresničiti v bližnji prihodnosti kot darilo. In to nadalje pomeni, da kar nisem mogla nehat z barvanjem in sem tako pobarvala še več slonov, pa še nekaj piščančkov zraven. Pa o tem več v eni izmed prihodnjih objav.


Tokrat vam dajem na ogled še eno fotografijo današnjega slona z baloni in vam pošiljam en velik snežni pozdrav. Jaz sem prav navdušena nad količino snega in prav ima me, da bi se šla malo metat v sneg na vrtu :))) Kdo ve, mogoče pa uresničim svojo željo.


Lep vikend vam želim!

17 komentarjev:

Goga pravi ...

Oooo kako super pobarvan slonček, krasna ideja. Tale tehnika mi v kratkem pride prav, si bom kar shranila posnetek. Hvala, da si ga posredovala.
Snegec te vabi😁. Kar hitro, da te ne mine želja.
Lep vikend tudi tebi

oldpunca pravi ...

Odprtih ust strmim v tvojo voščilnico. Krasno barvanje in lepo sestavljen motiv. Zelo, zelo mi je všeč.
Počasi mi bo jasno, zakaj sama ne napredujem pri barvanju. Zato, ker si nikdar ne pogledam nobenega videa...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovit je!
Pozdravček Tamara

moi pravi ...

Pogledala video (zato je pa tako dolgo trajalo, da ti komentiram ;) in pride tako cartkano. Čisto si me navdušila nad takim barvanjem, bo treba sprobat. Tvoj slonček je tako luban s temi baloni.

Helena pravi ...

Vladka, tvoj slonček pa je čisto zares pobegnil iz kakšne stare slikanice. Zanimivo barvanje, ki ga bo potrebno preizkusiti :) Zelo, zelo lepo!

SaraS pravi ...

Srčno upam, da si si dovolila biti otroško razposajena. Upam,d a si zraven še malo zavriskala. ;)
Voščilnica s slončkom je pa super luštno pobarvana. :)

*Urška* pravi ...

Še enkrat si dokazala,da si prava mojstrica tudi v barvanju.Naredila si prav kjutkano voščilko.Zdaj pa hitro na sneg,dokler te želja ne mine ;)

Cvetoči travnik pravi ...

Kako mi je všeč, ko z enim oz. dvema odtisoma narediš tako prikupno voščilnico in ob tem ne deluje prazno. Tvoje barvanje (hvala tudi za deljenje videa) je super in mislim, da se tebi res ni potrebno učiti drugje. Je pa tudi Tinin slonček še za nekaj procentov bolj corten. Pozdrav, Andreja

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Uspelo ti je prelepo Vladka. Tudi meni so tako nežno pobarvani motivi nadvse ljubi in tvoja voščilnica, ne le barvanje je zelo, zelo lepa.

Ne-Ja pravi ...

Kako je pa tole noro všečno barvanje. Slonček je že sam po sebi cart motiv, ti pa si ga dodelala v nulo :). Upam da si si uresničila željo, midve z mojo malo sva včeraj delali angelčke :)

Marija pravi ...

Krasno ti je uspela tehnika. Pogledala sem si tudi video... vse super ampak Tinini slončki so pa res nadvse kjuti in ta s posnetka mu ne seže niti do kolen. Nadvse pa je zanimiva tehnika. Tvoja voščilnica je prekrasna.

Valerija pravi ...

Kako zelo je simpatičen. Rdeča lička ga naredijo še posebej ljubkega.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Vsakič, kadar se ti lotiš otroškega motiva izgleda kot slikanica...mislim da sem ti to enkrat že omenila, komot bi se lahko podala tudi v te vode. Tako je lušen s temi lički, da si kar predstavljam njegove tetke, ki pridejo na obisk in ga od veselja celega poščipajo.

Moje drobtinice23 pravi ...

Tvoja postavitev mi je resnično všeč. Profesionalno pobarvan ta simpatičen slonček...Prečudovito, res.
Hvala za lin, sem si ga morala takoj ogledati :)

Hali pravi ...

u a točno tako, kot iz kakšne stare slikanice je...tako zelo lepo pride in super ideja za darilo... komaj čakam, da vidim tvoje nadaljnje ustvarjanje!

Tina pravi ...

Prekrasna je...barve ne bi mogle imeti lepših odtenkov in prav res bi te bil vesel vsak avtor knjigic, ki potrebujejo ilustracije...

Nataša Š. pravi ...

Kako prisrčna voščilnica. Motiv je čudovito pobarvan!