ponedeljek, 19. februar 2018

Slon s čopičem in izžrebanka Ko me inspirira izziva

Tinini sloni so nadvse ljubki in čeprav sem v roke najprej prijela tulipane, kot mnoge od vas, vam voščilnico z le-temi pokažem kdaj kasneje. Je pa res lepo videti, kako pomladno cveti po vaših blogih. Tokrat pa dam mesto slonu s čopičem, ki je v mavričnih barvah pobarval napis "Zate".


Lotil se ga je kar na starem zidu in baje so mu dovolili, tako da ta grafit ne bo izbrisan. Je pa ta voščilnica nastala z mislijo na meni zelo drago osebo, ki mi je pred kratkim podarila cel paketov ZIG markerjev. Zelo sem si jih želela, pa si jih nisem kupila, ker imam distress markerje. Ampak ta oseba je vedela, kako me mučijo in me s svojim darilom tako presenetila, da sem ostala brez besed in z obilo veselja ter hvaležnosti v mojem srcu. Ta je ZATE, pobarvana z novimi markerji! :)


Čopič si je slon izposodil pri prijatelju zajcu in mu obljubil, da mu ga še pravočasno vrne, da bo lahko pobarval pirhe. Tako sem uživala pri barvanju, da kar nisem mogla nehat in na zalogi imam še nekaj stvari, da vam jih pokažem.


Ampak to naj bo za danes. Preostane pa mi še ena lepa dolžnost in to je, da eni izmed vas podarim bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para

Hvala vam za vaših 34 izdelkov, kjer je vsaka po svoje našla inspiracijo v svojem izdelku in ga prelevila v novega. Toliko inspiracije še skriva v naših izdelkih in ne pozabite je poiskati večkrat. 

Tukaj pa je izžrebanka:


Pod številko 8 se nahaja Damjana. Čestitke!!! 
Javi se prosim Tini, da se dogovorita za podrobnosti.

Bodite lepo in se beremo kmalu.


15 komentarjev:

Klara pravi ...

Oooo kako lušten slon in ideja z grafitom je tako simpatična! Krasna voščilnica!

Ne-Ja pravi ...

Hodoooo kok j epa tole super ideja. Slonček je takooo cart in barve v napisu prav kličejo po pomladi - všečkam na polno! Čestitke Damjani :)

Maja pravi ...

Tako zelo ljubek in tako lepo pobarvano.

Moje drobtinice23 pravi ...

Fantastičen grafit je naredil ta simpatični slonček!!! Zelo mi je všeč tvoja voščilnica.
Čestitke Damjani.

Damjana pravi ...

Jej, kako sem vesela. Lepo darilo za moj prihajajoči se rojstni dan. Se že javljam Tini na mail.
Vse pohvale tvoji prečudoviti voščilnici. Velika mera natančnosti in dobrega okusa se zopet odraža v tvojem delu. Pozdravček. Damjana

Suzy pravi ...

Tako zelo simpatičen slonček

Valerija pravi ...

Kako lepo mavrično je slonček pobarval besedico zate! Krasna voščilnica!
Čestitke Damjani.

Marija pravi ...

O kako simpatičen slonji slikar. Naslikal je prečudovito mavrično besedo.
Čestitke pa tudi Damijani.

moi pravi ...

Krasno zgodbico si napletla za tole voščilnico in verjamem, da si prav tako zadovoljno barvala z novimi markerji, kot tale slonček.
Medtem, ko bo tale grafit malce zbledel, vajino prijateljstvo zagotovo ne bo.
Čestitke Damjani!

MA-MI pravi ...

Kako lepa voščilnica! In kako intenzivne barve, prava eksplozija pomladi! Slonček pa je sam posebi pravi bonbonček! Za konec pa pe čestitke Damjani!

Helena pravi ...

To, s kompletom zig markerjev, pa je res enkratno presenečenje. Takoj si z njimi naredila čudovito voščilnico s prikupno sceno.
Čestitam Damjani!

oldpunca pravi ...

Priznam, da se kar topim od vsega lepega, ko gledam tvojega prikupnega slončka. Tako lepo si mu dodala čopič v rilček, da je veselje. :-) Barvanje z ZIG markerji si opravila z odliko (saj kaj drugega niti ni bilo za pričakovati :-))). Še v mojem imenu hvala tisti zlati dušici, ki te je tako lepo obdarovala. :-)
Pa čestitke Damjani za srečo pri žrebu!

Metuljčica pravi ...

Čestitke najprej Damjani, pa seveda tebi, ki znaš tako lepo mavrično poslikati in polepšati dan. Slonček je itak sama sreča.... Res mi je všeč tvoja voščilnica. Sem še jaz vesela zate, da si bila tako lepo obdarjena.

Hali pravi ...

Slonček je res mojster in pol, kako lepo je pobarval napis. Prekrasno!

Tina pravi ...

Vladka, kako lepo ti iz vsakaga medija izvlečeš čarovnijo... Vrhunsko mi je vse...od ideje z malim navihanim grafitarjem, do mavrice,ki jo je pričaral...in nato še čudovito realističnih tal in zida....vrhunsko na kvadrat.