nedelja, 18. marec 2018

CHAMELEON MARKERJI - predstavitev in barvanje motiva

Lep nedeljski pozdrav. Tokrat imam za vas kar dva videa, ker se mi je zdelo bolje, da ju razdelim na prvi in drugi del. Rada bi vam namreč predstavila Chameleon markerje, ki jih dobite v Rayherju in so v zadnjem času precej popularni. Ker pa je njihova uporaba nekoliko drugačna in zahteva nekaj vaje, se vam vse skupaj skušala kar najbolje prezentirat v obeh videiih. Tokrat sem snemala glas direktno in zato se opravičujem, če sem na katerih mestih nerodna z besedami ali če je malo več štajerskega naglasa :) Najprej je tukaj končni izdelek, kjer sem Tininega slona postavila kar na besedo "trenutki":



Tukaj pa je že prvi del videa, kjer vas seznanjam z markerji samimi in z njihovimi lastnostmi in kaj jih dela tako posebne. Sama imam modre tone.



Sedaj pa še drugi del videa, kjer sem se konkretno lotila barvanja in sicer na 2 načina: najprej z markerjem samim, nato pa še z tako imenovanimi "Color Tops". Slednji vam omogočajo, da barvo markerja premešate z barvo "topsa" in tako prehajate iz ene v drugo barvo. Več o tem najdete prav tako v obeh videih. Imam pa jaz konkretno topse v sivih odtenkih.



Upam, da sem vam s tem marsikaj razjasnila ali pa morda naučila česa novega. 




Želim vam lep preostanek nedelje in dobro skočite v novi teden. 
Pa ne pozabite se toplo obleči.

17 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Res profesionalna predstavitev Vladka. Pri tebi zgleda tako igrivo, enostavno :)
Menim, da bi meni delali kar nekaj preglavic :)
Lp,
Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastično!

moi pravi ...

Vladka, hvala za tole predstavitev. Vidim, da je res potrebno malo menjat tehniko oziroma način barvanja, če si navajen na Copice. Zato še toliko večja hvala, sicer bi prehitro vrgla puško v koruzo ;) Zgledajo vredni poskusa.

AndrejaM pravi ...

Odlična predstavitev z vsemi triki, posebnostmi in nazorno prikazano uporabo!

Metuljčica pravi ...

Jao, meni barvanje ne gre. Sem se cel vikend mučila in zdaj ko vidim tvoje in Martinine prelepe slončke sploh ne vem kako bo izpadlo, kar sem si zamislila sama. No, bom popoldan še enkrat v miru pregledala tvojo objavo in videa, potem se bom pa šla po njem tisto; vaja dela mojstra. Hvala ti za pomoč ob pravem času. Nastali sta čudoviti voščilnici in tudi ideja, da si postavila slončka na besedo trenutki je fantastična.

Helena pravi ...

Uf, mislim, da bi mi tole barvanje delalo preglavice, čeprav si vse lepo in nazorno pokazala ter razložila. Verjetno je potrebno kar precej vaje in drugačno razmišljanje (do sedaj prehajam vedno od temnejših do svetlejših tonov). Tebi gre super od rok in voščilnici sta perfektni. Tudi meni sta všeč slončka, ki stojita na napisu.

oldpunca pravi ...

Človek bi res moral doma sam delati denar, če bi želel vedno imeti vse najnovejše pripomočke. :-) Na tekočem pa je treba biti. :-)) Hvala za predstavitev novih markerjev. Lepo si pobarvala slončka in ju ljubko postavila na napis.

Hali pravi ...

Vladka, čudovita ideja postaviti slončka takole na besedo in hvala za videa, prekrasno pobarvano, res...

Unknown pravi ...

Kak užitek je poslušati tvoje napotke. :) No, jaz moram reči, da sta videa res tipi topi, ampak me kar ne prepričajo tile markerji. Sem preveč vajena svojih ljubih Promarkerjev očitno. Meni to stalno namakanje zgleda komplicirano. :D

Nella pravi ...

Wauuuu! :)

Keti's Projects pravi ...

Joj, si me kar navdušila nad njimi. Nimam še nobenih alkoholnih tako da morda pa je to priložnost zame ;-)

Goga pravi ...

Krasna predstavitev markerjev. Ampak mene ne prepričajo, najbrž zato ker se bojim, da se mi posušijo kakor Copic-i.
Sem pa navdušena nad Chsmeleon barvicami, te so mi pa super.
Super videa, uhh koliko dela je z njimi, preden vse pripraviš, posnameš, urediš. V tem času izdelaš par voščilnic 😆😆. Hvala za trud, lepo te je poslušat .
Lp Goga

Biljana pravi ...

Prav občudujem vse vas, ki tako super lepo barvate, meni to namreč dela veliko težav, si bom še 1x ogledala video. Drugače pa zelo lepa voščilnica in predstavitev.

Marija pravi ...

Vladka, te markerje sem si kupila že dve leti nazaj. Osnovne barve. Takrat so bile čista novost pri eni angleški trgovini. Sem si mislila kako enostavno bo barvanje s tem. Tako kot sem se jih razveselila, tako sem se tudi razžalostila ko sem pričela z barvanjem. Nikakor mi ni in ni šlo, kar pa me je najbolj motilo je bilo čakanje, pa čakanje... Skratka mene niso prepričali. Tvoje barvanje v videu je zgledalo res preprosto in čudovito, a vseeno bom ostala kar pri svojih copic markerjih ki so res top. Voščilnica pa enkratna in tudi meni se je zelo dopadla postavitev slončka in napisa. Aja, pa hvala za ta nazorni video vodič, mogoče pa vseeno še enkrat poskusim.

Ne-Ja pravi ...

Vladka ti obvaldaš pisalo ne glede katere sorte je -svetovno barvane in hvala za tak prikaz.

Marjeta pravi ...

Hvala za predstavitev. Je zelo nazorna.

Tina pravi ...

Vladka...poskrbela si, da sem z mojih obrisala prah!!! Hvala ti <3!