sobota, 3. marec 2018

Ko me inspirira #63 - MAVRICA oz. MAVRIČNE BARVE

Da vnesemo nekaj barvitosti v to belino, vas Tino vabiva, da tokrat ustvarjate v MAVRIČNIH BARVAH. Marec torej prinaša že 63 izziv in to je zagotovo mesec, ko bomo počasi začeli pogledovati po pomladi in prvih cvetlicah, ki bodo vnesle nekaj barvitosti. 


Tina je inspiracijo našla pri Maji in njenih mavričnih metuljih. Krasno jih je razporedila v krog in v osrednji del dodala napis in nekaj kamenčkov. 


Meni so mavrice tako ljube in prav tako rada jih tudi ustvarjam in prav zato sem se odločila, da jo izdelam v Majinih barvah metuljev. Sem pa si privoščila nekaj kreativne svobode in mavrico podprla z dežnikom. In kdor zmore, se lahko prime za dežnik, ki ga bo ponesel med oblake. Mavrični lok pa vas bo obvaroval pred dežnimi kapljami. 


Ozadje sem deloma pobarvala z raznimi modrimi odtenki distress oxide inkov in nato poškropila z vodnimi kapljami, ki sem jih po nekaj sekundah popivnala s papirnato brisačo. Tako sem "ujela" dežne kaplje. Mavrico sem izdelala s pomočjo šablon krogov in okrogle šablone z valovitim robom. Pobarvala sem jo z ZIG brush markerji in barvo razporadila s čopičem. Dodala sem še nekaj oblakov ter napis, ki sem ga vzela iz knjižice raznolikih nalepk z napisi od Tim Holtza in mu dodala drobno srce. Maja je na svojo voščilnico dodala zlato, jaz pa rdeče.


Preden skočim k Tini, naj vas tudi tokrat razveselim z nagrado, ki je bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para.


Prijavite se lahko vse do 17.3.2018 na Tininem blogu.

Lep preostanek vikenda vam želim!


18 komentarjev:

Andreja pravi ...

WoW kako mi je všeč tvoja mavrična voščilnica in seveda barvni dežniki, ki kar kličejo k pomladi :-)) Zelo lepo si jo sestavila!

MA-MI pravi ...

Krasna interpretacija mavrice. Všeč mi je prav to, da se začenja z rdečim dežnikom, in barve se zelo lepo prelivajo druga v drugo. Prava paša za oči ob sivini teh dni!

moi pravi ...

Koliko lepih pisanih dežnikov. Se mi zdi, da naredijo pust deževen dan toliko prijaznejši. Če pa se prikaže še mavrica, je dan rešen. Krasna pisana in igriva voščilnica.

*Urška* pravi ...

Ja pa iiiii,kako lepa mavrična voščilnica.Tole z dežnikom je super zamisel.Srce na robu pa da tisto piko na i.

Helena pravi ...

Ob tvoji voščilnici si kar predstavljam kakšnega otroka, ki z rdečim dežnikom čofota po lužah in na nebu občuduje mavrico. Vesela in razigrana voščilnica.

Biljana pravi ...

Mavrica, čudovito in ta ideja z dežnikom, prava mojstrica si. Vesela sem, da je ta izziv tako barvit, da razbije to belino zunaj in prav mika me, da bi se pridružila izzivu.

Zvonka pravi ...

Kako fajn ideja, da dežnik drži mavrico ali pa se mavrica stiska k dežniku, kdo ve. Ljubko pisana voščilnica.

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica. Mavrica in dežnik lepo pašeta skupaj.

Ne-Ja pravi ...

Svetovna mavrica in super si se znažla z dežnikom:-) .

AndrejaM pravi ...

Všeč mi je sporočilonost tvoje voščilnice! Večkrat bi se morali spomniti, da mavrico nosimo v sebi, ne glede na “vreme”, v katerem smo se znašli! Čudovita je!

Tina pravi ...

Vladka...kakšna fantastična ideja in vrhunska izvedba...nežen valoviti rob na zgornjem delu mavrice, spodaj pa dežnik za oporo, je nekaj tako čudovitega, da se sploh ne morem nagledati...

Metuljčica pravi ...

Kako zelo mi je všeč da dežnik podpira mavrico. Res fantastična ideja in krasna voščilnica. Super izziv.

Marija pravi ...

Vladka, kako krasno pisana voščilnica. Komaj čakam da se tudi sama podam na mavrico želja... Super izziv sta si s Tino domislili.

Hali pravi ...

Krasen izziv ste nama pripravili. Ja belina je lepa, ampak barve so še lepše.. Prelepa voščilnica!

oldpunca pravi ...

Krasno inspiracijo sta nam pripravili za tokratni izziv. Mavrične barve so tudi meni ljube. Ti si jih krasno uporabila in zelo lepo pomešala prehode med barvami. Domiselno si postavila dežnik. :-)

Helena pravi ...

Prekrasno, zelo mi je všeč :)

Janja pravi ...

Prav lepo je pogledati to lepo mavrico in pisane dežnike. Luštna voščilnica, ki me je spomnila na pravljico - Moj dežnik je lahko balon. Lp

Moje drobtinice23 pravi ...

Super luštna mavrica z dežnikom in še bolj super izziv :)