petek, 2. marec 2018

Tulipani za mamo

Kljub vsej obilici snega, je zrastlo nekaj nežno roza tulipanov, ki sem jih skupaj povezala s pentljo in jih umestila med dva odprta taga in položila na kraft podlago, ki sem jo na eni strani poštempljala. Z veliko hvaležnosti sem to voščilnico naredila za mojo mamo in jo bo prejela na materinski dan.



Tulipane sem pobarvala z ZIG brush markerji in sicer sem za cvetove uporabila svetlo roza odtenek, za stebla pa dva odtenka zelene. Ker sem barvo nato porazdelila po površini s čopičem in vodo, sem tulipane izrezala iz akvarelnega papirja. Vse ostalo je v kraft-beli kombinaciji, ki mi je zelo ljuba. 



Voščilnico tako po dolgem času prijavljam na izziv v CRAFTalnici

Vsem vam pa želim čudovit in umirjen vikend. 
Jutri popoldan pa vas toplo vabim, da znova pridete naokoli, saj se začenja novi Ko me inspirira izziv. 


15 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, čudoviti nežni tulipani. Prekrasna voščilnica, zelo mi je všeč!

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lepi tulipani so zrasli izpod snežne odeje. Všeč mi je tehnike, ki si jih uporabila. Menim, da se bo tvoja mama zelo razveselila te voščilnice.
Lp,
Danica

AndrejaM pravi ...

Čudovite barve in postavitev. Prav zares so videti, kot bi pravkar pokukali izpod snega!

Aleksandra pravi ...

Zanimiva postavitev. Pozdravček Aleksandra

oldpunca pravi ...

Čudovit šopek za mamo. Zelo mi je všeč, kako si sestavila voščilnico. :-)

Helena pravi ...

Vladka, krasna voščilnica za mamo. Na zanimiv način sestavljena, všeč sta mi dva taga in velika pentlja.

Biljana pravi ...

Prekrasna je, in barvanje in kombinacije in postavitev, čisto vse.

Janja pravi ...

Nežno obarvan šopek tulipanov si prav prefinjeno postavila na voščilnico. Zelo je lepa. Lp

Andreja pravi ...

jeeeej kako je lepa tvoja voščilnica za mamo :-)) Super si jo sestavila in izbrala krasno kombinacijo barv ... nežno roza tulpi so fantastični.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Spet ena čudovita belo-kraft kombinacija, z nežno roza tulipani. Mama bo tako vesela.

Tina pravi ...

Kakšna izjmena lepota so tako nežno, nežno pobarvani tulipani. Ko se bo od mojih tulipanov odselila zima, bo belo barvo zagotovo nadomestila takšna nežno rožnata.

Nataša Š. pravi ...

Čudoviti nežni tulipani in krasna voščilnica v lepih tonih!

Ne-Ja pravi ...

Čudovito si skombinirala nežne tulipančke in kraft ozadje. Se vidi da je za mamo, narejno s 100% ljubeznijo in mislijo na posebno osebo :)

Goga pravi ...

zelo lepa voščilnica z tulipani za mamo. Lepo nežno si jih pobarvala.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Čudovita!!