četrtek, 17. maj 2018

Barvanje z barvicami 2. del - barvanje slona v plasteh

Upam, da ste se uspele prebiti čez polurno odisejado o barvicah in da ste našle kaj koristnega zase. Tokrat je čas, da uporabimo, kar smo se naučili. Tako je nastala ta voščilnica.


Namenoma sem uporabila Tinin motiv slona, kajti le-tega je uporabila tudi ona v svojih videih in tako boste najlažje primerjale izgled. Ne gre za to, da je kateri boljši ali slabši, gre za to, da lahko primerjate med seboj rezultate različnih tehnik. Tudi ta video ni ravno kratek, ampak nisem želela pretiravat s pohitritvijo barvanja, da lahko bolj dobite občutek, da je ta tehnika res bolj počasna in zahteva nekaj več potrpežljivosti in pa seveda, da vidite, kako se videz spreminja glede na nanašanje plasti. Na naslednji fotografiji je še ena podobna voščilnica, ki sem jo izdelala za vajo, preden sem posnela video :)



Veliko poudarjam v obeh videih, da z barvico ne smete pritiskat, ampak je potrebno barvat narahlo. To je predvem pomembno pri tehniki plastenja in to ne pomeni, da sploh ne smete pritiskati barvice. :) Vse je odvisno od tehnike, ki jo uporabite. Tukaj je torej video:



Računam, da drugi teden pripravim še kakšen video in če ne bo kaj prišlo vmes, se v torek znova beremo. 

Do takrat pa vas lepo pozdravljam in se vam zahvaljujem za ogled videa in vaše komentarje. 

9 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hvala ti za te dolge učne ure barvanja...res ste s Tino neverjetne...sicer sem začela s tem videom, za prvega si moram vzet malo več časa in parkrat preletet in seveda poizkusit. Sta pa videa izredno dobrodošla za vse tiste, ki rade barvamo a se ne znamo lotit. Vse se da naučit, z vajo in takimi napotki tudi tole. Še enkrat LEPA HVALA..

Ne-Ja pravi ...

Mama mia, to pa je dela za enega slončka...samo za tak efekt je vredno vsake minute :-) . Hvala za tako nazoren video in že čakam naslednjega.

oldpunca pravi ...

Definitivno je rezultat barvanja vreden vsake sekunde dela. Čudovito. Hvala za tako nazoren prikaz. <3

Helena pravi ...

Ob tvojih videih in nasvetih sem že ugotovila, da takšno barvanje zahteva svoj čas, energijo, predvsem pa voljo :) Končni rezultat je pa fantastičen. Takšna voščilnica mora potem priti v roke tistih, ki bodo res cenili ves vložen trud ... :)
Zelo ljubki in prikupni voščilnici :)

Valerija pravi ...

Prekrasna voščilnica in fantastični napotki. Hvala ti!

Metuljčica pravi ...

Ti si pa res mojstrica. Marsikdo si sploh ne predstavlja koliko truda je vloženega v eno barvanje, zato se več kot strinjam s Heleno. HVALA TI za vse napotke. Krasna voščilnica.

VEANA R. pravi ...

Hvala Vladka za prikaz barvanja. Enkratna si ! In veliko si me naučila. Sicer ne barvam že nekaj časa, a tehniko lahko uporabiš povsod. Voščilnica je pa itak TOP!! Pozdravček slončku in tebi lep dan.

moi pravi ...

O, kako lepo ti je gledat pod prste in se zraven še marsikaj naučit. En velik HVALA!

Marija pravi ...

Vladka, iskrena hvala za oba zelo zanimiva in poučna videa. Čas tako hiti, da enostavno nisem uspela komentirati, vse do sedaj. Oba videa sem si natančno pogledala in občudovala tvoje barvanje. Jaz sem začela z barvicami, sicer navadnimi in terpentinom. Nadaljevala pa z akvareli in sedaj s alkoholnimi. Meni sicer copici najbolj odgovarjajo, težava je le s prenašanjem kadar nisi v svoji ustvarjalnici. Nekoliko lažje je to z akvarelnimi, še lažje pa so zagotovo barvice. Prav gotovo se poskusim ponovno v barvanju... seveda sedaj na način kot si ga nam predstavila ti.
Mogoče bi bilo fajn še kakšen motiv človeka pobarvati. Jaz osebno imam največ težav z barvanjem in senčenjem le teh... No, samo na glas izražam željo...
Hvala še enkrat, Voščilnica je pa itak krasna.