četrtek, 24. maj 2018

Barvanje z barvicami 3. del - barvanje na eko karton

Žal se ni izšlo z objavo v torek, ker je bilo treba marsikaj postoriti okrog hiše. Tako se vam javljam danes, ko tudi vreme sili k temu, da se bolj držimo notranjosti. Tokrat sem se lotila barvanja z barvicami na eko karton, ki je malenkost drugače kot barvanje na belem papirju. Kot prvo, gre tokrat za barvanje na način, da se linije štampiljke ne vidijo (non-line coloring). Za to je najbolje uporabiti svetlo sivo blazinico (po mojih izkušnjah se obnesejo bolje kot svetlo rjave ali beš). Pigment je sprva zelo viden, nato pa skoraj povsem zbledi. Prav zaradi slednjega, je potrebno motive odtisniti tik pred začetkom barvanje. Če bomo namreč to storili nekaj ur ali celo kak dan prej, bomo le s težavo videli linije in barvali. Seveda pa lahko tudi na tovrstni papir odtisnete motiv s črno blazinico in v tem primeru pač ne bo šlo za barvanje brez vidnih linij. 



V naslednjem koraku je potrebno nekaj pazljivosti nameniti izbiri barv, saj so odtenki nekoliko drugačni kot na belem papirju, zato znova poudarjam, da si je dobro narediti barvno tabelo tudi na tovrstni papir. Če sem recimo slona barvala na beli papir z hladno sivimi odtenki, sem barvala na eko kartonu z toplo sivimi odtenki. 

Tudi tokrat gre za barvanje v plasteh in videle boste v videu, da sem jih nanesla kar nekaj. Ker pa ima kraft papir manj robato strukturo, se barve prej prelijejo, sploh pa je meni čudovito pogladiti barve z belo barvico. Sem pa tokrat vmes uporabila tudi barvico za blendiranje, ki je brezbarvna. Preizkusila sem jo prvič in mi je všeč. 


Da bi pokazala celoten proces barvanja, videa nisem skrajševala, sem ga pa malo pohitrila. Tokrat sem na voščilnici uporabila tudi nekaj novih Tinih šablon, sicer pa vse uporabljene materiale najdete pod objavo, tudi odtenke barvic. 



Preden se poslovim za danes, naj vas opozorim še na eno zadevo. Barvanje z barvicami v kombinaciji z baby oljem na eko kartonu ne prinaša dobrih rezultatov. Olje na tovrtsnem papirju preveč spremeni barvo in le-ta se ne bo lepo porazdelila po površini. Tako da se v tem primeru veliko bolj obnese barvanje v plasteh. 


6 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, navdušena sem nad končnim izgledom slončka. Deluje kot bi bil živ - zaobljenost ušes, pa glave ... Celotna voščilnica pa je nadvse ljubka.
Hvala za tvoje deljenje nasvetov in čas, ki si ga vzameš za video.
Prijeten vikend!

oldpunca pravi ...

Hvala za vse drobne trike in nasvete. Tvoje barvanje ima tako globino, da slonček deluje, ko da bo zdaj zdaj stopil iz voščilnice. :-) Čudovito!

Nataša pravi ...

Čudovito barvanje, slonček je vau pobarvan. In hvala ti, da deliš svoje znanje z nami <3

Valerija pravi ...

Kako lepo. Prava mojstrica si!

Metuljčica pravi ...

Enkrat bom v miru pregledala vse videe. Res imaš veliko ustvarjalnega znanja in hvala da ga deliš z nami. Tale slonček je fantastičen, gledam ga in se mu čudim, tako zelo lepo je pobarvan. Krasna voščilnica.

Marija pravi ...

Kako je simpatičen slonček. Tako pobarvan deluje kot bi bil plišast, nežen in prav ljubek. No line odtiskovanja se še nisem poslužila in hvala za vse koristne nasvete pri tem in pri tehniki barvanja. Voščilnica je nadvse prisrčna.