nedelja, 3. februar 2019

Ko me inspirira #69 - izdelaj vzorčni papir



Prav lep in miren nedeljski pozdrav. Številke pravijo, da smo prispeli že do 69-tega izziva Ko me inspirira in danes za vas izbira inspiraciijo Tina. Našla jo je pri Zvonki in njenih knjižnih kazalih. Zvonka je zelo spretno uporabila štampiljke palčkov in angelov in ustvarila ozadje. 


Tako se današnja zastavljena naloga glasi: 
IZDELAJ SVOJ VZORČNI PAPIR.

Jaz sem si svojega izdelala iz eko kartona, na katerega sem večkrat odtisnila novo štampiljko "Ozadja z voščili" z Versamark blazinico in embosirala z belim prahom.


Ker že zelo dolgo nisem izdelala knjižnega kazala in me je Zvonka nagovorila tudi na ta način, sem iz prej izdelanega vzorčnega papirja izrezala kvadrat z valovitim robom. Nato sem uporabila še novo šablono polkroga z valovitim robom in izrezala odprtino. Kasneje sem na hrbtni strani nalepila še enak kvadrat, izrezan iz belega kartona. Zalepila sem ga samo ob robovih, da je odprtina še vedno sproščena in se lahko zatakne za stran v knjigi. Sprednjo stran pa sem še kasneje dodatno okrasila.


Poleg kazala pa sem izdelala še voščilnico. 


Iz vzorčnega papirja in še 3x iz eko kartona sem izrezala najmanjši kreativni oval. Zalepila, sem jih enega na drugega, da sem dobila nekaj dimenzije. Prav tako sem izrezala in si že pripravila nekaj marjetic ter pikapolonic. Na beli karton sem v obliki ovala odtisnila te isti napis kot na vzorčni papir.


Naj vam pokažem kako sem to storila. Iz post it listka sem izrezala kreativni oval in ga namestila na karton ter odtisnila štampiljko s svetlo rjavo barvo. Tako sem preprečila, da bi se štampiljka odtisnila tudi po površini, kjer nisem želela.


No, tako pa izgledata voščilnica in kazalo skupaj. Kot vidite na voščilnici, sem kreativni oval obrnila po dolžini in ga okrasila z marjeticami, pikapolonico ter napisom na vrvici. Slednjega sem izrezala iz belega in eko kartona in malo z zamikom zalepila enega na drugega. Zgoraj ste videli kako zgleda celotno kazalo, tukaj pa si lahko ogledate kako izpade zataknjeno za stranico.


Zdaj pa še k vsem tehničnim podatkom izziva :)
Prijavite se lahko pri Tini, vse do 17.2.2018 do konca dneva.

In tudi tokrat bo Tina ena izmed vas razveselila z bonom za 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para. Verjamem, da to ob vseh novostih res ne bo težko :)


Lep preostanek nedelje in dobro stopite v novi teden. Sedaj pa se skupaj odpravimo na obisk k Tini.

12 komentarjev:

Majda pravi ...

Sem si zadala cilj, da se najprej sprehodim preko blogov, nato pa začnem z ustvarjanjem ... ob pogledu na tvoja kazala ter voščilnico pa imam občutek, da bom ubrala bližnjico ;-) Čudovito ustvarjanje - hvala za navdih, Majda

Keti's Projects pravi ...

Kako luštna ideja in izvedba. Marjetice prav kličejo po pomladi in mi vedno znova prikličejo nasmeh na obraz. Hvala za sončno inspiracijo.

Cvetoči travnik pravi ...

Izbrali sta odlično inspiracijo in z novimi izdelki to sploh ne bo težko. Ti pa si naredila huudooo zanimivo knjižno kazalo (res zelo, zelo posebno) in super voščilnico. Hvala za vse ideje in pozdrav, Andreja

Zvonka pravi ...

Vesela sem, da sta bili moji kazali za inspiracijo. Prekrasno kazalo in voščilnico si izdelala, super vzorčni papir si naredila in še bolj inovativno si ga uporabila.

Ne-Ja pravi ...

Sploh ne vem kej naj začnem komentirati, ker si me popolnoma navdušila tako nad kazalom kot tudi voščilnico :). Kazal ni nikoli preveč in tale ideja z zarezo je multi uporabna. Čeprav ej voščilnica bolj CAS deluje bogato in popolno - všečkam na polno :)

oldpunca pravi ...

Ne, sploh se ne bo težko pridružiti izzivu, ko ste s Tino in Zvonko pripravile tako krasno inspiracijo. :-) Toja voščilnica s pripadajočim kazalom je dih jemajoča. Čisto sem navdušena. :-)

Hali pravi ...

Krasen navdih sta nama dali in prekrasno si ustvarjala - nove izdelke si res čudovito uporabila!

AndrejaM pravi ...

Vladke, krasen prikaz in izvedba ter predstavitev novosti!

Helena pravi ...

Fantastičen komplet in hvala za prikaz izdelave.
S Tino sta res najlepši par :)

Valerija pravi ...

Prekrasno si ustvarjala. Čudovita izdelka.

Renata pravi ...

Krasno, krasno, krasno, nevem več kaj napisati. Tudi prikaz je fajn. Navdušenje, VELIKO.

ArtMBR pravi ...

Ko sem videla tele tvoje izdelke, sem ugotovila, da sem se prav odločila za nakup Tininih marjetic in seveda potem čisto not padla.