torek, 26. februar 2019

Pikapolonica s štiriperesno deteljico

Kljub pomladnim temperaturam sem sama še vedno malo v zimskem spanju, vsaj kar se ustvarjanja tiče. Po pravici se niti ne naprezam. Ampak nekje vmes pa vendarle kaj nastane. Da pa si ne pretegnem ustvarjalnih mišic, sem se lotila zelo preproste izdelave voščilnice.



Zgornji del kartončka sem rahlo posenčila s Tumbled glass Distress Oxide inkom in pri tem tudi sama prvič preizkusila nove čopiče o katerih je več pisala Martina. Moram priznati, da je krasno delat z njimi in rezulalti so res bolj enakomerni kot pa pri uporabi držal. 



4x sem si izrezala okvir in ga zalepila enega na drugega. Pripravila sem si še besedo sreča in pa pobarvala pikapolonico ter štiriperesno deteljico. Pod sam okvir sem odtisnila še "...čaka nate".



Všeč mi je preprost izgled voščilnice, ki je krasna podlaga, da se na osnovi enake ideje izdela cel set voščilniic, ki so lahko lepo darilo za nekoga, ki rad pošilja voščilnice. 

En čudovit teden vam želim, sploh tistim, ki ste na počitnicah!

13 komentarjev:

MA-MI pravi ...

Preprosto lepa!

Majda pravi ...

Sreča čaka nekoga, meni pa si jo prinesla ti! S pogledom na tvojo očarljivo voščilnico. Tisti mehek občutek, ko postane toplo ... Čudovita je!
Lepo, lepo bodi, Majda

*Urška* pravi ...

Tebi uspe še tako preprosto stvar povzdigniti v nekaj več.In tako je tudi s to voščilnico....prekrasna je!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita,
lep pozdrav
Tamara

Klara pravi ...

Ooo kako je lepa! Kar kliče pomlad...

Helena pravi ...

Pri tebi še tako na videz enostavna voščilnica zgleda nadvse sijajno. Navdušena sem nad njo.

Hali pravi ...

Res srečna pikapolonica in voščilnica...čudovito!

oldpunca pravi ...

Kako je pa to lepo! Že pogled na simpatično pikapolonico je ena sama sreča. :-) Hvala ti zanjo. <3

Ne-Ja pravi ...

Tebi uspe vsako stvar spremeniti v pravljico tako malo elementov pa tak aeleganca... lepo si pobožala dušo :)

moi pravi ...

Res preprosta, pa tako lepo pride okvir na osenčeno ozadje.

Cvetoči travnik pravi ...

Sreča je potrkala na vrata - lepo:). Ob takem minimalizmu je potrebno še posebno znanje, da vse izpade lepo, tako kot pri tebi je. Pozdrav, Andreja

ArtMBR pravi ...

Uf, kako je to lepo.

Tina pravi ...

Čisto popolna mi je...ravno malo modre barve in nato vse dogajanje na malem okvirčku. Prekrasno!!!