ponedeljek, 3. februar 2020

Ko me inspirira #74 - okrasitev okvirja s cvetjem

Po dolgem času vas s Tino znova pozdravljava s Ko me inspirira... izzivom in glede na toplo vreme mislim, da bo tema tudi zelo primerna, saj se zdi, da že diši po pomladi. Vendar se ne smemo pustiti zavesti, kajti zagotovo tetka zima še ni rekla zadnje. 


Tina je za inspiracijo izbrala Natašino voščilnico, ki je zelo lepo okrasila okvir z nežnimi vrtnicami. 

In tako se naloga tokratnega izziva glasi: 
OKRASITEV OKVIRJA S CVETJEM


Sama sem okvir izdelala s pomočjo šablone iz seta šablon Vesela pošta. Okvir sem izrezala večkrat iz eko kartona in zalepila enega na drugega. Osrednji del izreza sem uporabila samo enega in ga poštempljala s štampiljko iz seta Ozadja z voščili


Okvir sem nato okrasila s krasnimi novimi Tininimi zvončki, ki sem jih skupaj z voščilom položila kar v kuverto.  


Zdaj pa vas vabim, da se nama po dolgem času pridružite in se res že zelo veselim vsega cvetočega z vaše strani. 

Prijavite se lahko na Tininem blogu vse do 17.2.2020.

Tina pa bo eno izmed vas na koncu razveselila z bonom v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para, ker bo še kako prišlo prav ob vseh novostih


Pa lep začetek tedna. 

14 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Kakšen čudovit okrašen okvir in tvoja belina, kombinirana z naravnimi toni je vedno tipi top:). Super izziv. Lep pozdrav in objem Andreja

moi pravi ...

Sem vesela, da sta se vrnili s svojim izzivom. Super inspiracija, tvoja izvedba pa je tako TOP..
Krasna nežna spomladanska voščilnica.

Goga pravi ...

Krasno, vesela sem, da sta se vrnili. Tvoja voščilnica je krasen navdih, seveda se vama bom pridružila.
Lp

Helena pravi ...

Vesela sem, ker se vračata z izzivi, na katerih najraje sodelujem :)
Vladka, prekrasna voščilnica. Zaradi barv se mi zdi tako primerna tudi za moško voščilnico.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita inspiracijska voščilnica. Nežna belina zvončkov fantastično izpade na kraft ozadju :).

Janja pravi ...

Joj, kako lepo si sestavila voščilnico. Zelo mi je všeč. Lp

Metuljčica pravi ...

Tole pa je inspiracija, čudovita voščilnica, ti si res asica, ta ideja z zvončki in srčki iz kuverte je fantastična.

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica in vesela sem, da je izziv nazaj.

oldpunca pravi ...

Jej, kako sem vesela, da sta "nazaj" z izzivom. :-) Tina je res izbrala prelepo voščilnico za inspiracijo. Tvoja interpretacija pa je razred zase. Nežna, čudovita, elegantna... pa še kaj bi se našlo... voščilnica. :-)

Anonimni pravi ...

Sem že inspirirana, upam, da mi uspe tudi kaj narediti. Sicer še nisem prišla do Tininih novih pripomočkov, jaz sem malo "odzadaj" imam pa polno njenih rožic, ki so še vedno INN.

Moje drobtinice23 pravi ...

Vesela,da sta s Tino zopet postavili izziv. Tvoja inspiracija je nadvse fantastična. Super si okrasila okvir.

*Urška* pravi ...

Jaaa,sem vaju že kar pogrešala.Lepo inspiracijo si nam pripravila.

Renata pravi ...

Vesela za izziv. Tvoja voščilnica je pa itak TOP. Eleganca brez primere.

Unknown pravi ...

Okay then...

This may sound kind of creepy, maybe even kind of "supernatural"

BUT what if you could simply hit "PLAY" to listen to a short, "miracle tone"...

And magically bring MORE MONEY into your LIFE?

And I'm talking about hundreds... even thousands of dollars!

Sounds way too EASY? Think it couldn't possibly be REAL???

Well, I've got news for you..

Sometimes the greatest blessings in life are also the EASIEST!

Honestly, I'm going to PROVE it to you by allowing you to PLAY a real-life "miracle abundance tone" I developed...

You simply push "PLAY" and you will start having more money come into your life... starting so fast, you will be surprised...

TAP here now to PLAY the wonderful "Miracle Wealth Building Tone" - as my gift to you!