četrtek, 13. februar 2020

Za rojstni dan, valentinovo ali pa enostavno samo zate

Kar ne morem se naveličat the Xcut-ovih šablon črk, ker jih je tako zabavno sestavljati v različne besede. In današnja voščilnica je sestavljena tako, da je primerna za rojstni dan ali pa za prihajajoče valentinovo. 


Najprej sem sestavila besedo "samo" in sicer tako, da sem si črke v ravni liniji postavila s hrbtno stranjo navzgor na mizo. Nato sem čez prelepila lepilni trak. Uporabite lahko na primer lepilni maskirni trak, washi tape ali pa tistega, ki ga drugače uporabljate za zaščito  pri barvanju sten. Previdno sem vse skupaj postavila na pravokotnik iz belega foto kartona in vse skupaj izrezala. Ob tem vam svetujem, da trak, ki gleda preko, malo potapkate z antistatično blazinico, ki jo sicer uporabljate pri embosiranju s prahom ali pa lepljivost zmanjšate tako, da greste večkrat preko s prstom. V nasprotnem primeru se vam bo trak preveč prijel na papir, ko boste spustili šablone skozi rezalno napravo in vam bo strgalo papir, ko boste skušali šablone odstranit.


Enak postopek sem ponovila še s črkami, iz katerih sem sestavila besedo "zate". Črke sem si izrezala večkrat, tako da sem vsako imela izrezano 3x.


V naslednjem koraku sem uporabila Cottage Cutz šablono in izrezala vejo s ptico ter nabiralnik in drobno pismo. 


Vse izreze sem pobarvala kar z alkoholnimi markerji. Lahko pa bi jih tudi z distress inki ali kakšnimi markerji na vodni osnovi. Čeprav nabiralnika na koncu nisem uporabila, sem si ga pa shranila kar zraven šablone in jo lahko kasneje uporabim na kakšni drugi voščilnici.



Nato pa sem vse skupaj sestavile. Črke sem zalepila skupaj in na koncu še na izrezano mesto. Napis sem nato okrasila z vejo, ptico s pismom v kljuno ter drobnimi srci. Vse skupaj sem nato zalepila na osnovo iz istega belega foto kartona.


Seveda bi lahko prvi korak izpustila tako, da črk ne bi izrezovala na samem kartončku lahko bi jih enostavno prilepila nanj. Vendar mi je všeč rob, ki nastane okrog črk in se mi zdi, da jih bolj poudari. 


Želim vam čudovit dan in vas vabim, da si objavo ogledate tudi na Beadsi blogu.

11 komentarjev:

Helena pravi ...

Lepa, nežna in že čisto pomladna. Hvala za opis postopka!

*Urška* pravi ...

Ta pa je prava pomladna.Lepo si jo sestavila in hvala za navodila.

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka popolna je za malo morje priložnosti😍. Vedno tako lepo sestaviš in narediš barvito in polno voščilnico, sem čist navdušena nad tvojo belino z dodatki😀. Lep pozdrav Andreja

Andreja pravi ...

Prav poboža dušo ...

Dusi pravi ...

Hvala za tole objavo.
Sem se zagrebla pri artu za šablono črk (zadnji kos) :D
Prej je sploh nisem opazila.

Valerija pravi ...

Čudovita je!

moi pravi ...

Tako lepo vedno sestaviš vse skupaj. Krasna je in še tako vsestranska.

ArtMBR pravi ...

To pa res poudari napis, da si uporabila negativ. Naredi en poseben učinek, ja. Lepa, lepa.

Tina Z. pravi ...

perfektna in tako lepa!

Martina pravi ...

Krasna je. Najlepša hvala za napisana navodila. In res, da tisti rob pikico na i voščilnici.

AndrejaM pravi ...

Občudujem tvoje potrpljenje za barvanje teh drobcenih izrezov, ki jih potem tako premišljeno sestaviš v krasne zgodbe!