sreda, 25. marec 2020

Craftalnica - moška voščilnica

Tukaj je že drugi ozziv v sklopu praznovanja 10. obletnice Craftalnice in tudi tokrat se pridružujem z največjim veseljem. Je pa izziv bil tokrat kar velik, kar je pravzaprav vedno, kadar se je treba lotit moških voščilnic. Izziv se namreč glasi: BOGATA MOŠKA VOŠČILNICA (večplastna in z veliko dodatki). In to je moje bogastvo :)))


Čestitka je velikosti A5 in namenjena gospodu, ki bo kmalu praznoval 60 let in rad hodi v naravo. Želja je bila tudi tokrat po številki in ker gre čestitka v Avstrijo, je napis v nemščini.


To drevo od Cottage Cutz mi je zelo ljubo in sem ga uporabila že večkrat, vendar vam še tega nisem pokazala. Zato pa je prav zdaj enkratna priložnost, da to storim. Tukaj je variacija, kjer sem izdelala otroško voščilnico velikosti A5 in še na poteg povrhu. In ko otrok povleče, se v drevesni luknji pojavi medvedja glava:


Na drugi voščilnici pa sem vse skupaj izpeljala tako, da izpade bolj ženstveno, saj je čestitka bila namenjena sestri mojega J. Tudi ta je velikosti A5 in dodano ima kolo s cvetje. Napis pa sem zataknila za drevo.


No, zdaj veste, da se lahko to drevo uporabi za kogarkoli :))))) 
Želim vam čudovit dan in vas vabim, da se tudi tokrat pridružite izzivu na Craftalnici.

7 komentarjev:

moi pravi ...

Res krasno oblikovano deblo in vsestransko za vse priložnosti. Všeč mi je kako ustvariš različne scene za različne priložnosti z isto šablono.

Helena pravi ...

Uh, same krasne voščilnice. Deblo je pa res primerno za različne priložnosti. Z vsako voščilnico si vpletla še neko zgodbo.

Nataša pravi ...

Vse so prav čudovite.

oldpunca pravi ...

Krasna moška voščilnica. Veliko elementov si združila na njej in ustvarila zelo lepo sceno v naravi. Motiv drevesa je fantastičen in kot vidim, zelo uporaben za vse priložnosti. :-) Pazi nase.

Goga pravi ...

Krano deblo res fino, da si nam ga pokazala v vsej njegovi lepoti, zanjo in zanj.Draga Vladka hvala ti, da si se nam spet pridružila, res je lepo ustvarjat v družbi takih fajn punc.
Lp Goga

Hali pravi ...

Vsestransko uporabno deblo :-) Vse verzije so prekrasne!

AndrejaM pravi ...

Vladka, hvala, da si se pridružila Craftalnici s tako krasno moško voščilnico. Tudi ostale variante uporabe debla so fantastične!